Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napsal jste již spoustu zajímavých článků o záhadných jevech. Trochu Vaše články sleduji a někdy nevím, co si o popsaných jevech mám myslet. Vím však, že takový je život. :-)

Přidám dva příběhy z mého vlastního života.

1. Tento týden jsem vařil v kuchyni. Během vaření (na plynu) jsem ucítil silný zápach, jako kdyby hořel elektrický kabel. Zkontroloval jsem všechny elektrické spotřebiče v kuchyni (a i důkladně je očichal), byly vpořádku. Zdroj zápachu jsem nenašel a ani odjinud (z chodby či zvenčí přes okno) asi zápach nešel. Otevřel jsem pak okno a vyvětral, zápach zmizel a už se nevrátil. Dovařil jsem oběd a s chutí se najedl. V kuchyni mám osvětlení dvěma zářivkami, jedna z nich před několika dny přestala fungovat, zatím jsem se nedostal k tomu abych koupil novou a ji vyměnil. Tak jsem ji hned sundal a ji i startér očichal, tam zdroj zápachu nebyl. Příští den jsem koupil novou zářivku a ji nasadil. Funguje teď vpořádku i všechny mé elektrické spotřebiče v kuchyni.

0 0
možnosti
Foto

2. Zhruba půl roku jsme měli problém, že na auta v části naší ulice někdo/něco dával nebo házel zbytky jídla, třeba celou pizzu. Naštěstí to už skončilo. Nikdy však nikdo nebyl při činu přistižen. Sousedi se navzájem podezřívali, dokonce byli podezříváni i ptáci. Za bílého dne, skoro v pravé poledne, jsem jednou na chvíli zaparkoval auto před domem. Když jsem se po pěti minitách k auto vrátil, tak jsem měl na střeše auta syrový tatarák ("biefstuk tartaar"). Zajímavé bylo, že stejný tatarák jsem den před tím, protože mu prošla záruční doba, vyhodil do odpadků a pytel s odpadky dal do containeru. Vysvětlení tohoto nevím.

a. Někdo mi dal ten tatarák na auto a náhodou to bylo den po tom, co jsem tatarák vyhodil.

b. Někdo se hrabal v containeru a tatarák, který tam našel, mi dal na střechu auta.

c. Jednalo se o nějaký "poltergeist" či něco jiného "paranormálního".

Body a. i b. se mi zdají málo pravděpodobné. c. vlastně také.

0 0
možnosti
  • Počet článků 387
  • Celková karma 24,34
  • Průměrná čtenost 2421x
příležitostný publicista