Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není bez zajímavosti, že se problematikou projevů telegnozev somnambulismu (ve stavech změněného vědomí) zabýval i francouzský fyzik amatematik Pierre Simon de Laplace (1749-1827), známý dnes především pro jehozáklady teorie pravděpodobnosti, jenž tehdy k neobjasněným jevům podotkl:„My jsme daleci toho, znáti všechny čini­tele přírody a jejich způsobyčinnosti, takže by bylo málo filosofickým popírati výjevy pouze proto, že jsouza nynějšího stavu našich vědomostí nevysvětlitelny.“

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý. Ale pak mi nejde do hlavy, proč se ty experimenty prostě neudělají ve větším měřítku. Komerční (vojenské) využití je nasnadě, takže peníze by neměly být problém.

0 0
možnosti
Foto

Jak nelze fenomén clairvoyace podceňovat, nelzejej také pře­ceňovat, neboť ani “jasnozřivci“ nedokáží konat zá­zraky a proopravdu dobrou, kvalitní rozvědnou činnost, jsou méně použitelní než dokonalétechnické pro­středky, u kterých nikdy neselhává tzv. lidský faktor. Protose také armáda ruská i americká přestaly využitím telegnoze zabývat. Jinak z odbornějšíhohlediska - cesta k exaktní interpretaci telegnoze nezačíná u nějaké parapsychologie(u putování duší, ži­vota po smrti, jakéhosi mimosmyslového vnímání), ale začínáu somnambulismu, tedy u hypnózy, viz zde na blogu můj článek ze 6. října 2011 snázvem „Jak jsme bojovali o Slovensko v roce 1919“.  Určitě Vám stojí zapřečtení, jde o zajímavá historická fakta.

2 0
možnosti
Foto

P72a69v48e87l 22Š59r78é23d75l

31. 10. 2014 16:08

Vědecké studie, to je prima, ale přátelé, není nad vlastní zážitek :-)

1 0
možnosti

Tak já bych i jeden měl:-P. Kdysi před lety jsem byl na operaci v SSSR. Na sále jsem byl 11hodin. Dostal jsem nejprve lumbálku do zad a ta nějak po šesti hodinách přestala působit, tak mi začali dávat do kapačky Promydol a následně Morfium, nevím přesně zda to může mít souvislosti se NDE, ale pravdou je, že jsem opakovaně viděl sám sebe ležet z výšky na operačním stole, viděl jsem lékaře jak mě operují, jak pijí kafe a pozor, jak na operačním sále kouří a pijí vodku, do toho jsem slyšel všechny zvuky, včetně hudby, kde Ala Pugačeva doktorům zpívala o růžích;-). A aby toho nebylo málo, já dokonce viděl i rodiče v předsálí a slyšel o čem mluví. Když jsem o pár měsíců později mamince vyprávěl co jsem prožíval, usmívala se až do okamžiku, kdy jsem ji řekl přesně o čem s tátou mluvili. Byl to velmi zvláštní okamžik, protože jsem podle její reakce zcela jasně viděl, že jí to vyděsilo, neboť si okamžitě uvědomila, že mám pravdu v tom co jí říkám..

Já o tomhle moc často nemluvím, protože si to sám dost dobře neumím vysvětlit, ale mohu Vám tu odpřísáhnout, že jsem to skutečně takto prožil. Po operaci mi každé čtyři hodiny píchali injekci, tuším, že se jmenovala Amnapon, ale to už nevím jistě, ale pokaždé to bylo nejprve jako bych se vřítil do nějakého tunelu a pak hromada teplého světla. Mohl jsem být tam a nebo jsem měl možnost být blízko svého těla a pozorovat ho. Byly to skutečně velmi zvláštní dny, které mě provázely krátce po operaci. Nikdy předtím a ani nikdy potom jsem už nic podobného nezažil. Jednou jedenkrát jsem měl normální narkózu(masku), ale tam to bylo zcela odlišné, podobalo se to spíše hlubokému spánku. Takže sám nevím přesně co si o tom všem myslet, ale když na to dnes po více jak 30 letech vzpomínám, vzpomínám na to, jako na velice příjemné prožitky..

3 0
možnosti

Zdravím Vás, nejprve poděkuji za bezvadné články a rád bych se zeptal na Váš názor ohledně tohoto:

http://www.youtube.com/watch?v=r-a4n7tVzN4

Moc rád bych věděl, co si o tom Vy myslíte.Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud jde o ten Váš zážitek při operaci, jste jedním z mnoha. A nemám důvod Vám ty prožitky nevěřit. Některé z nich by bylo možné eventuálně vysvětlit právě telegnozí (neznáme zatím však její exaktní interpretaci, neboť zde chybí základní vědecký výzkum), o čemž je v podstatě tento dvoudílný článek.

Pokud jde o to video, budete se muset obrátit na někoho jiného. Tam jde o budhismus a mystiku, kterou se nezabývám. Zde by Vám pohl např. bloger pan Polák, který tu měl několik článků tohoto tématu se dotýkajících. Mohu Vám jen říci, že jestliže někdo v souvislostmi s prožitky blízké smrti začne rozlišovat mezi pohledem materialistickým a idealistickým, budí to mé podezření. S největší pravděpodobností takový člověk nebude objektivní a bez předsudků. To je moje letitá zkušenost:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS