Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a což takhle v mikrovlnce schovaná baterie, nebo akku?

1 0
možnosti
Foto

Asi jste nečetl pozorně:

"pak tento jev elektrotechnici jinak než přestavboumikrovlnky pro pláno­vaný podvod vysvětlit neumí".

Samostatně je takovýto podvod probírán na diskusi portálu elektrika.cz

1 0
možnosti
Foto

Pokud se Vám to nechce hledat, je tam i toto:

Tak třeba já bych asi z mikrovlnky odstranil magnetron a transformátor, což jsou poměrně velké součástky, jejichž funkci nelze pohledem na video ověřit a navíc nejsou vidět (nacházejí se za panelem ovládání). Místo nich lze umístit buď malou UPS, nebo i pouhý akumulátor (pokud motorek, žárovka i ovládání fungují na malé napětí). Samovolné spínání lze provést jakýmkoli dálkovým spínačem, které jsou běžně na trhu. Radiosignál se do této části mikrovlnky dostane, protože odstíněn je pracovní prostor s otočným tácem, nikoli místo pro elektroniku na boku. Náročnost takové úpravy je na úrovni zručného absolventa elektroprůmyslovky.

2 0
možnosti
Foto

P28e71t90r 30O73m64e80l19k69a

15. 4. 2016 10:36

R^ tak nějak jsem si to vysvětlil také....ale věci mezi nebem a zemí jsou zábavnější :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak je to hlavně o tom, že takovýto podvod nelze na videu prokázat a jeho replikace tak nemá valnou cenu. Ve skutečnosti jsou ve hře dvě hypotézy: 1) jde o autentický záznam technického podvodu 2) jde o autentický záznam neobjasněného přírodního jevu. Ani jednu nevylučuji. K pravdě se ale dostaneme časem až přes další, více zřejmé úkazy, ke kterým v těchto místech docházelo a stále dochází :-)

0 0
možnosti

Vy se jen vezete na vlně "rádobytajemna". Tvůrci všech těhle zábavných videí mohou z dalšího šíření těchhle podvodů opravdu radost. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Něco konkrétního k danému problému by nebylo ? ;-)

0 0
možnosti

Pane Wágnere, to bylo konkrétní až až. Youtube je plný různých fake videí a rádoby senzací. A víte proč? Protože video, které získá opravdu hodně shlédnutí, vydělává svému "majiteli" peníze. Ten člověk, co ohnul iPhone, by mohl vyprávět, jak se mu to vyplatilo. Takže bych se vůbec nedivil, že někdo takto upravil mikrovlnku. Takových případů už bylo - viz videa různých perpetuum mobile.

Máte pravdu, že ve hře jsou dvě hypotézy - podvod nebo neobjasněný přírodní jev. A podvod je řádově pravděpodobnější. Ať ten člověk dá do mikrovlnky sklenici vody se rtuťovým teploměrem a můžeme se bavit dál. Dokud má jen video svítící skříňky, tak nemá cenu s tím vůbec ztrácet čas.

0 0
možnosti
Foto

Pane Dvořáku, v případě YouTube je třeba vždy oddělit zrno od plev, na to jsem upozorňoval již několikrát. Pokud by šlo o jednu jedinou nahrávku, nebylo by o čem diskutovat. Jenže dosud neobjasněných úkazů už Ken Goldstein z Townsville ve státě Queen­sland na severovýchodě Austrá­lie nepořídil desítky, ale doslova stovky. Jde o záznamy jevů, které se vyskytují spontánně, tedy on neexperimentoval, ale jen úkazy nahrávkou dokumentoval. O experimentech můžeme mluvit až budou data ze základního výzkumu. Ale k základnímu výzkumu se akademická obec staví odmítavě - žádné takové přírodní jevy přece neexistují...

V případě těch velkých peněz za shlédnutí nejste moc v obraze. Společnost Google, která portál YouTube vlastní, možnost zobrazení jimi obhospodařova­ných re­klam nabízí až po určitém počtu zhlédnutí. Nezáleží ale jen na počtu zhlédnutí, ale i na cí­lové sku­pině, kterou autoři videa oslovují. Honorář se pak vyplácí za každých tisíc zhlédnutých vi­deí. V případě větších honorářů se jedná o reklamu na začátku videa, kterou nejde přeskočit. Tzv. bo­xíky, které nemusíte otevřít a reklamu prohlížet, ale naopak je můžete rychle shodit, autorovi vi­dea toho moc nevydělají. Je to podobné, jako když já jako bloger zveřejním na svém blogu iDNES člá­nek, kolem něhož se objevují reklamy, které provozovateli serveru přispívají na náklady, spo­jené s provozem ser­veru. Zisk z těchto reklam nejde blogerovi, ale majiteli serveru, na jehož strán­kách jsou články blo­gerů zveřejňovány.

0 0
možnosti
Foto

Jeden z nejdůležitějších australských záznamů autora o kterém diskutujeme, kde se pohybují dvířka pračky, jenž byl na­hrán 24. 10. 2011, dosud shlédlo (za více než 4 roky) pouhých cca 15 000 uživatelů YouTube. Po­kud bychom vycházeli z ceníku v českém prostředí, pak za jedno zobrazení reklamy v jeho klipu autor obdrží 1 halíř. Tedy za 15 000 zobrazení reklam by za tyto čtyři roky získal celkem 150,- Kč. A to jiné autorovy nahrávky, které se nezdají být tak atraktivní, za tuto dobu shlédl daleko menší počet uživatelů.

Ostatně, to byste musel podezírat z honby za ziskem i třeba Český klub skeptiků Sisyfos, který na YouTube nahrává všechny své záznamy z Paranormální výzvy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 24,80
  • Průměrná čtenost 2427x
příležitostný publicista