Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a88n 56H17r32u30z18a 8704868809447

Informaci o tenkých solárních panelech a jejich zabudování do tvaru střešní tašky jsem četl asi před rokem. Jen ta cena šindele byla zhruba dvojnásobná jako klasického panelu. Také se zde letos v rubrice bydlení pochlubil jeden brňan, že šindele instaluje. Trochu jsem nepochopil jednotku kapacity kWh a jednotku výkonu kW. :-P

0/0
4.11.2016 15:46

B89e70d56ř47i55c71h 13D43v18o88ř97á62k 2852708506204

Solární energie je jen doplňková záležitost. Již se pracuje na využití energie nulového bodu a to má význam. Gravitace je stejná a nevyčerpatelná. Země se otáčí a tak slunce svítí jen někdy. A baterie je jen velmi komplikované využívání energie.

0/0
2.11.2016 17:07
Foto

M80i57r22o29s87l88a81v 70M79a72c31e66k 5351215790532

důvěřuj ale prověřuj. nezní to moc věrohodně, možná v nevadské poušti by to mohlo fungovat

0/0
30.10.2016 12:45

J34a82r23o21s78l75a28v 82C17h49u68d30á69č35e69k 7454815206365

Tak se tam i se svym kolotocem odstehujte. :-)

+2/0
30.10.2016 12:46

J22a73r61o55s11l88a85v 67C81h49u45d17á96č19e54k 7384135566395

Zajimavy vyvoj. Diky za clanek.

+1/0
30.10.2016 12:44
Foto

K40a15r39e38l 21W48á29g61n11e54r 4127845839257

Pokud díky dalšímu vývoji nakonec začnou solární šindel sekat v Číně jak Baťa cvičky, můžeme se i u nás dočkat rozumné ceny. ;-)

0/0
30.10.2016 13:30

J83i66r78k71a 37B21r31u92n17n45e43r 4708412719217

Ale musí nám to povolit dalajláma i s Krausem.

0/0
31.10.2016 2:17
Foto

V24l95a66d88i51m78í30r 82Š44ť49a17s81t37n84ý 1221796645613

Trochu mi ve vašem textu chybí sdělení, jakouže plochu bude míst střecha o tomto výkonu. Další věcí, kterou jste pominul je, že aby takovéto získávání energie mělo smysl, musí mít jeho majitel ještě baterii a střídač. Tvrzení o skladování v baterii automobilu, je chiméra. Auťák přes den v naprosté většině případů někde jezdí a na dobíjení má čas pouze v noci. Ne, že bych takovému způsobu nefandil, mít na to peníze, určitě bych doma experimentoval, ale současní podnikatelé na trhu OZE nabízejí pouze dílčí řešení, starosti se stabilizací veřejné sítě a náklady na zdroje a systémové opatření nechávají blahoskoně na státu, potažmo společnostech vyrábějících a distribuujících elektřinu z klasických zdrojů.

+1/0
30.10.2016 10:05

H91a22n51a 75P66a75c45u17l46o97v92á 2946506169576

Asi jste četl jiný článek, já tam například "Tvrzení o skladování v baterii automobilu" nikde nenašla, mluví se o Tesla Powerwall 2.0. Pokud se někdo o nový systém skutečně zajímá, shlédl celou prezentaci Muska, kde je o novince více než ve zde zveřejněném krátkém informativním článku. Pokud se opravdu zajímáte o podrobnosti, nechápu, proč si něco nepřečtete na stránkách společnosti Tesla Motors a společnosti SolarCity ? :-)

+1/0
30.10.2016 10:30
Foto

V49l85a57d44i95m42í45r 63Š83ť43a31s29t39n93ý 1181936645783

To o skladování v bateriích automobilů mám zase z jiných chytrých článků o chytrých sítích, v tomto blogu to skutečně nebylo, jinak platí co jsem napsal, stabilitu dodávek ve veřejných sítích nikdo z těchto vynálezců neřeší. Tesla Motors nebo SolarCity samozřejmě nikdy nebudou psát o mezerách, nedokonalostech nebo nedostatcích, které jejich systém má.

+2/0
30.10.2016 10:36

H19a49n58a 68P48a39c90u53l44o41v32á 2886496989106

Ale ten článek přeci není o nějaké "stabilitě dodávek ve veřejných sítích", i když zde zřejmě máte namysli odprodej v domě nevyužité elektřiny některému z obchodníků s elektřinou, jako když si např. necháte vyhovit na střeše svého domku malou solární elektrárnu na klíč od firmy Česká solární, kde se soubor většího počtu solárních panelů, střídačů, ostatních konstrukčních a podpůrných prvků nazývá "solární elektrárnou". Solární elektrárny se liší především svým výkonem, jinak se většinou jedná o stejný princip - energie vyrobená dopadem slunce na fotovoltaické panely se přemění ve střídačích na střídavé veličiny a poté je předána do domácí či rozvodné elektrické sítě, u nás o kmitočtu 50 Hz.

Systém v prezentaci Muska primárně slouží k využití získané energie v dané budově, a také k dobíjení elektromobilu. Což je krásně vidět na záběrech garáže s krabicí Tesla Powerwall 2.0 na stěně, vedle které se umístěna i nabíječka.

+2/0
30.10.2016 10:58
Foto

J34i86ř98í 63S45t67r28a55t58i67l 4413448555152

Velmi zajímavé i pro architekty.R^

+3/0
30.10.2016 9:35

M22i38l13a37n 26K41a66l97o80u46s 3280528525963

Dobrá zpráva. Děkuji za naději.:-)

+4/0
30.10.2016 9:13





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.