Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a21n 79H36r49u33z43a 8584578759317

Informaci o tenkých solárních panelech a jejich zabudování do tvaru střešní tašky jsem četl asi před rokem. Jen ta cena šindele byla zhruba dvojnásobná jako klasického panelu. Také se zde letos v rubrice bydlení pochlubil jeden brňan, že šindele instaluje. Trochu jsem nepochopil jednotku kapacity kWh a jednotku výkonu kW. :-P

0/0
4.11.2016 15:46

B43e62d31ř72i96c26h 79D19v70o86ř58á64k 2232458186124

Solární energie je jen doplňková záležitost. Již se pracuje na využití energie nulového bodu a to má význam. Gravitace je stejná a nevyčerpatelná. Země se otáčí a tak slunce svítí jen někdy. A baterie je jen velmi komplikované využívání energie.

0/0
2.11.2016 17:07
Foto

M89i75r52o18s17l50a16v 28M82a60c79e87k 5981335270632

důvěřuj ale prověřuj. nezní to moc věrohodně, možná v nevadské poušti by to mohlo fungovat

0/0
30.10.2016 12:45

J46a21r14o39s64l63a61v 61C62h16u93d58á36č55e66k 7904415316535

Tak se tam i se svym kolotocem odstehujte. :-)

+2/0
30.10.2016 12:46

J82a15r66o23s92l55a13v 88C45h45u91d19á47č69e93k 7284115406775

Zajimavy vyvoj. Diky za clanek.

+1/0
30.10.2016 12:44
Foto

K46a35r23e89l 55W11á56g57n90e37r 4927885559777

Pokud díky dalšímu vývoji nakonec začnou solární šindel sekat v Číně jak Baťa cvičky, můžeme se i u nás dočkat rozumné ceny. ;-)

0/0
30.10.2016 13:30

J79i43r58k78a 96B21r83u61n73n25e25r 4698952569887

Ale musí nám to povolit dalajláma i s Krausem.

0/0
31.10.2016 2:17
Foto

V42l37a64d59i63m83í27r 68Š24ť21a22s46t97n21ý 1611526565453

Trochu mi ve vašem textu chybí sdělení, jakouže plochu bude míst střecha o tomto výkonu. Další věcí, kterou jste pominul je, že aby takovéto získávání energie mělo smysl, musí mít jeho majitel ještě baterii a střídač. Tvrzení o skladování v baterii automobilu, je chiméra. Auťák přes den v naprosté většině případů někde jezdí a na dobíjení má čas pouze v noci. Ne, že bych takovému způsobu nefandil, mít na to peníze, určitě bych doma experimentoval, ale současní podnikatelé na trhu OZE nabízejí pouze dílčí řešení, starosti se stabilizací veřejné sítě a náklady na zdroje a systémové opatření nechávají blahoskoně na státu, potažmo společnostech vyrábějících a distribuujících elektřinu z klasických zdrojů.

+1/0
30.10.2016 10:05

H41a66n35a 45P48a13c29u92l84o61v96á 2746846149986

Asi jste četl jiný článek, já tam například "Tvrzení o skladování v baterii automobilu" nikde nenašla, mluví se o Tesla Powerwall 2.0. Pokud se někdo o nový systém skutečně zajímá, shlédl celou prezentaci Muska, kde je o novince více než ve zde zveřejněném krátkém informativním článku. Pokud se opravdu zajímáte o podrobnosti, nechápu, proč si něco nepřečtete na stránkách společnosti Tesla Motors a společnosti SolarCity ? :-)

+1/0
30.10.2016 10:30
Foto

V67l58a10d38i38m91í92r 62Š74ť43a67s84t74n84ý 1501226725683

To o skladování v bateriích automobilů mám zase z jiných chytrých článků o chytrých sítích, v tomto blogu to skutečně nebylo, jinak platí co jsem napsal, stabilitu dodávek ve veřejných sítích nikdo z těchto vynálezců neřeší. Tesla Motors nebo SolarCity samozřejmě nikdy nebudou psát o mezerách, nedokonalostech nebo nedostatcích, které jejich systém má.

+2/0
30.10.2016 10:36

H34a64n88a 63P95a87c61u40l69o98v64á 2716496359176

Ale ten článek přeci není o nějaké "stabilitě dodávek ve veřejných sítích", i když zde zřejmě máte namysli odprodej v domě nevyužité elektřiny některému z obchodníků s elektřinou, jako když si např. necháte vyhovit na střeše svého domku malou solární elektrárnu na klíč od firmy Česká solární, kde se soubor většího počtu solárních panelů, střídačů, ostatních konstrukčních a podpůrných prvků nazývá "solární elektrárnou". Solární elektrárny se liší především svým výkonem, jinak se většinou jedná o stejný princip - energie vyrobená dopadem slunce na fotovoltaické panely se přemění ve střídačích na střídavé veličiny a poté je předána do domácí či rozvodné elektrické sítě, u nás o kmitočtu 50 Hz.

Systém v prezentaci Muska primárně slouží k využití získané energie v dané budově, a také k dobíjení elektromobilu. Což je krásně vidět na záběrech garáže s krabicí Tesla Powerwall 2.0 na stěně, vedle které se umístěna i nabíječka.

+2/0
30.10.2016 10:58
Foto

J46i39ř61í 60S24t27r53a48t13i60l 4113798285532

Velmi zajímavé i pro architekty.R^

+3/0
30.10.2016 9:35

M17i44l48a33n 15K60a49l20o14u62s 3210768975313

Dobrá zpráva. Děkuji za naději.:-)

+4/0
30.10.2016 9:13



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.