Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a12n 63H32r68u76z12a 8674218449747

Informaci o tenkých solárních panelech a jejich zabudování do tvaru střešní tašky jsem četl asi před rokem. Jen ta cena šindele byla zhruba dvojnásobná jako klasického panelu. Také se zde letos v rubrice bydlení pochlubil jeden brňan, že šindele instaluje. Trochu jsem nepochopil jednotku kapacity kWh a jednotku výkonu kW. :-P

0/0
4.11.2016 15:46

B48e17d41ř75i54c39h 81D41v61o13ř42á96k 2422578206574

Solární energie je jen doplňková záležitost. Již se pracuje na využití energie nulového bodu a to má význam. Gravitace je stejná a nevyčerpatelná. Země se otáčí a tak slunce svítí jen někdy. A baterie je jen velmi komplikované využívání energie.

0/0
2.11.2016 17:07
Foto

M92i17r71o57s76l88a97v 28M85a31c34e42k 5311625140462

důvěřuj ale prověřuj. nezní to moc věrohodně, možná v nevadské poušti by to mohlo fungovat

0/0
30.10.2016 12:45

J77a40r12o20s34l19a84v 10C70h43u74d12á51č68e15k 7214215826935

Tak se tam i se svym kolotocem odstehujte. :-)

+2/0
30.10.2016 12:46

J95a63r66o84s50l88a54v 53C30h95u60d77á57č65e63k 7664395476855

Zajimavy vyvoj. Diky za clanek.

+1/0
30.10.2016 12:44
Foto

K47a18r17e10l 23W11á85g55n58e80r 4197225599367

Pokud díky dalšímu vývoji nakonec začnou solární šindel sekat v Číně jak Baťa cvičky, můžeme se i u nás dočkat rozumné ceny. ;-)

0/0
30.10.2016 13:30

J66i50r78k91a 89B23r64u79n88n87e49r 4928852199477

Ale musí nám to povolit dalajláma i s Krausem.

0/0
31.10.2016 2:17
Foto

V84l38a67d35i73m74í86r 94Š49ť64a98s93t39n72ý 1431176465333

Trochu mi ve vašem textu chybí sdělení, jakouže plochu bude míst střecha o tomto výkonu. Další věcí, kterou jste pominul je, že aby takovéto získávání energie mělo smysl, musí mít jeho majitel ještě baterii a střídač. Tvrzení o skladování v baterii automobilu, je chiméra. Auťák přes den v naprosté většině případů někde jezdí a na dobíjení má čas pouze v noci. Ne, že bych takovému způsobu nefandil, mít na to peníze, určitě bych doma experimentoval, ale současní podnikatelé na trhu OZE nabízejí pouze dílčí řešení, starosti se stabilizací veřejné sítě a náklady na zdroje a systémové opatření nechávají blahoskoně na státu, potažmo společnostech vyrábějících a distribuujících elektřinu z klasických zdrojů.

+1/0
30.10.2016 10:05

H21a16n86a 71P75a26c81u15l57o29v67á 2176366919476

Asi jste četl jiný článek, já tam například "Tvrzení o skladování v baterii automobilu" nikde nenašla, mluví se o Tesla Powerwall 2.0. Pokud se někdo o nový systém skutečně zajímá, shlédl celou prezentaci Muska, kde je o novince více než ve zde zveřejněném krátkém informativním článku. Pokud se opravdu zajímáte o podrobnosti, nechápu, proč si něco nepřečtete na stránkách společnosti Tesla Motors a společnosti SolarCity ? :-)

+1/0
30.10.2016 10:30
Foto

V70l30a22d83i48m83í49r 70Š10ť23a92s94t83n90ý 1461816515263

To o skladování v bateriích automobilů mám zase z jiných chytrých článků o chytrých sítích, v tomto blogu to skutečně nebylo, jinak platí co jsem napsal, stabilitu dodávek ve veřejných sítích nikdo z těchto vynálezců neřeší. Tesla Motors nebo SolarCity samozřejmě nikdy nebudou psát o mezerách, nedokonalostech nebo nedostatcích, které jejich systém má.

+2/0
30.10.2016 10:36

H81a78n32a 75P18a22c84u30l25o54v29á 2876226729606

Ale ten článek přeci není o nějaké "stabilitě dodávek ve veřejných sítích", i když zde zřejmě máte namysli odprodej v domě nevyužité elektřiny některému z obchodníků s elektřinou, jako když si např. necháte vyhovit na střeše svého domku malou solární elektrárnu na klíč od firmy Česká solární, kde se soubor většího počtu solárních panelů, střídačů, ostatních konstrukčních a podpůrných prvků nazývá "solární elektrárnou". Solární elektrárny se liší především svým výkonem, jinak se většinou jedná o stejný princip - energie vyrobená dopadem slunce na fotovoltaické panely se přemění ve střídačích na střídavé veličiny a poté je předána do domácí či rozvodné elektrické sítě, u nás o kmitočtu 50 Hz.

Systém v prezentaci Muska primárně slouží k využití získané energie v dané budově, a také k dobíjení elektromobilu. Což je krásně vidět na záběrech garáže s krabicí Tesla Powerwall 2.0 na stěně, vedle které se umístěna i nabíječka.

+2/0
30.10.2016 10:58
Foto

J33i18ř59í 59S67t61r82a49t16i72l 4783798415892

Velmi zajímavé i pro architekty.R^

+3/0
30.10.2016 9:35

M68i75l77a51n 34K57a69l71o61u18s 3370628335393

Dobrá zpráva. Děkuji za naději.:-)

+4/0
30.10.2016 9:13



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.