Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

psal jsem to již mnohokrát, mezi Cikány mám řadu přátel a kamarádů, ale s Romy mám jenom špatné zkušenosti.

8 0
možnosti
HP

Většina obyvatel ČR má zcela opačnou zkušenost, s nepřizpůsobivými cikány se nekamarádí, ale mezi slušnými Romy má přátele. Jinak pro pořádek: "cikáni" nejsou etnikum, máte tedy chybu v tom "mezi Cikány mám řadu přátel", neboť Rom se píše s velkým "R", ale cikán s malým "c".

1 2
možnosti
MB

Čepuji z jiného sudu - Směle r tvrdím, že v ryse české povahy rasismus vkomponován není !

Občanu je pak zcela lhostejné, z jaké skupiny jeho soused - Rom pochází, zda je žlutý, nebo pruhovaný s puntíky ! Podstatné je, zda - dle pořadníku - v neděli umyje chodbu ...

Celá, ta skupina je zajímavá ! První záznamy se pak objevují v popravčích knihách Rožmberků ! Klasika, nepokoje, kradli ... Ve Svaté říši římské.byla první povinná školní docházka v r. 1592 (opravdu rekord), , následně Habsburkové 1774 a dále - dodnes bezplatná ! Čili historicky - žádná diskriminace, naopak, ostudy kopec ....

. V r.1971 jejich první Mezinárodní sjezd . ONI se usnesli, že tedy už nejsou CIKÁNI, ale ROMOVÉ !

Jak říkám, je mi to fuk, mne zajímá jak to bude v neděli s tou chodbou ! :-)

9 0
možnosti
HP

Máte naprostou pravdu - v ryse české povahy rasismus vkomponován není, ba ani nikdy vlastně nebyl. Ten údajný rasimus byl a je vždy uměle vyvoláván. [>-]

3 0
možnosti
JN

J25i24ř23í 55N14o57s73e78k

9. 12. 2016 10:21

Máte můj obdiv, precizní práce!

Děkuji.

R^

3 0
možnosti
VK

Nadpis máte špatně, protože vlastně každý Rom je cikán, ale ne každý cikán je Rom.

1 2
možnosti
HP

Máte to maličko pomotané. Ještě jednou si přečtěte článek a uvidíte, že nadpis sedí. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Skvěle zpracováno, máte můj obdiv. Mnohé potvrzuje mou životní zkušenost. KarmaR^!

3 0
možnosti
JB

J67i14ř15í 50B77u23r70š16a

9. 12. 2016 10:01

Klobouk dolů,velice věcně a výstižně napsáno.Zasloužená karma.

2 0
možnosti
JH

Jenže, fakta, ani statistiky se dnes nehodí do krámu takřka nikomu. Natož pak těm věčně ublíženým, připisující raději odpovědnost za své žití na jiné. Pravda bolí a tak jsou upřednostňované pohádky.

15 0
možnosti
Foto

Pane Havránku, díky za Váš příspěvek do diskuse.

Jste tu asi jediný, kdo se nesnaží odvracet pozornost od toho podstatného, závažného.

Mějte hezký víkend. R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 24,80
  • Průměrná čtenost 2427x
příležitostný publicista