Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P85e36t85r 63B47á33č41a

13. 1. 2019 18:42

Zaprve cislo kolem 500 je uplny nic v dnesnim provozu, zadruhy jak je receno v clanku je v tom spousta cizincu a jejich slavny minibusy a v neposledni rade nezapomenme na motorkare, kteri "radi" tuhle statistiku taky casto navysuji.

Jinymi slovy je to zhovadilost co chystaji, nic jinyho.

0 0
možnosti
Foto

Policie České republiky – KŘP Středočeského kraje: V pondělí mezi obcemi Korkyně a Čím havaroval dvaatřicetiletý cizinec s vozidlem Opel Astra. Muž nezvládl průjezd pravotočivou zatáčkou a narazil bokem do vzrostlého stromu. Těhotná žena, která seděla na zadním sedadle, utrpěla mnohačetná poranění, kterým na místě podlehla. Její sedmiletý syn byl letecky transportován do pražské nemocnice s vážným zraněním hlavy.

0 0
možnosti

Současný systém bodového hodnocení byl v ČR zaveden 1. července 2006. Podle zveřejněné statistiky řidiči s cizí statni příslušností v roce 2011 zavinili na území ČR 5 142 nehod, tedy téměř každou čtrnáctou nehodu zaviněnou řidiči motorových vozidel. Při těchto nehodách přišlo o život 44 osob (tj. 8,3% z celkového počtu) a dalších 1 271 jich bylo zraněno (5,9 %). V rámci hlavní skupiny – řidičů motorových vozidel – zavinili v roce 2012 nejvíce těchto nehod slovenšti řidiči (téměř pětina všech nehod cizinců). Téměř za každou sedmou nehodu zaviněnou na pozemních komunikacích ČR cizinci nesli odpovědnost polští řidiči, devítina nehod šla shodně na vrub řidičům z Německa a Ukrajiny.

Jak tomu bylo v roce 2018 se nikde nedozvíme.

2 0
možnosti

P31a34v59e94l 39V95é95b89r

12. 1. 2019 13:55

Já bych soudil, že tady chybí bezprostřední vazba provinění-trest. Pokud totiž následuje bezprostředně po provinění trest s jasnou (psychologickou) vazbou na provinění, je tento trest mnohem účinnější, než jakési předvolání po třech, nebo kolika měsících, kdy už si člověk ani nepamatuje, že kudysi jel. Navíc tento bezprostřední trest může být i mnohem nižší, třeba i pouhé napomenutí, a přesto má na většinu lidí mnohem větší účinek (člověk si uvědomí, že ten blbec je on, a ne úřad), než sebevětší pokuta po půl roce - to už člověk ani nebere jako trest za přestupek, jako zvůli úřadů.

Krátce řečeno: Chce to méně šmírovacích kamer a více policistů v terénu, kteří provinilce okamžitě vytahají za uši.

1 0
možnosti
Foto

I39v23a93n 91V73e97s54e29l98ý

12. 1. 2019 11:27

Zmiňujete cizince kteří zemřeli na našich silnicích a navyšují statistiku co je následně hlavním argumentem pro změnu bodového systému. Ještě jste zmínil chodce - viníky své smrti. Já bych přidal, nebo spíš vynechal ze statistik usmrcených, spolujezdce co nebyli připoutaní. Ti všichni počty mrtvých navyšují, ale žádné body se jich netýkají.

1 0
možnosti

V loňském roce 28 procent usmrcených řidičů nebylo připoutáno. V případě jejich spolujezdců to bylo 22 procent.

0 0
možnosti

R^ Jsem rád, že kromě troubů je na silnici člověk, který nedá na vylhané a z prstu vycucané statistiky samozvaných expertů z Besipu, Autoklubu a vedení PČR, kteří když mluví do médií, tak mám pocit, že jsou sami pod vlivem drog a tudíž by přispěli k větší bezpečnosti, kdyby sami zahodili klíče a pohybovali se pěšky.

Jestliže dojde k čelnímu střetu, tak automaticky je veřejně lynčován předjíždějící rychlejší řidič. Co že si to dovoluje nebezpečně předjíždět? Že mu předjížděný řidič svojí nepozorností prodlužuje dobu a vzdálenost předjetí už není tolik zajímavá informace.

To samé rozestupy mezi auty. Můžete jet plynulou 50 ve městě, třeba i na tempomat ale jestli je před vámi vemeno, které jede neustále stylem brzda- plyn i v místech,kde to není nutné, tak se k vám logicky přiblíží. Ale viník jste přece vy.

A takových souvislostí, které pak ovlivňují statistiky jsou mraky.

5 0
možnosti

Ppkud takto jezdite v CR, nepokousejte se o to prosim v Nemecku. Hodne usetrite.

0 0
možnosti
Foto

Takové označené vozidlo, když už se jednou za sto let ukáže na dálnici, dokáže zklidnit provoz brutálním způsobem. Když si vzpomenu na Itálii, kde po bouřce popadaly stromy, u každého byla policejní hlídka, která řídila provoz až do doby, než ten strom někdo odstranil - na dvaceti kilometrech cca 10 policejních aut a to bylo těsně po bouřce :-/.

1 0
možnosti
Foto

Ano, přesně ten závěrečný odstavec je to podstatné - označená policejní auta v provozu. Přítomnost policistů v terénu (ve městě i pěších hlídek).

Drakonické tresty mají omezenou účinnost, mnohem lepší je vyšší pravděpodobnost okamžitého postihu.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS