Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro mě osobně tržní cena kapra letos překročila hranici domácího rozpočtu a tudíž jsem jej "tradice netradice" ze svého jídelníčku prozatím vyškrtl a nahradil masným výrobkem jiným. Pokud budou takových jako jsem já statisíce, potom se naši rybáři a rybníkáři mohou jít rovnou pást a svoje řemeslo pověsit na hřebík, protože se prodejem ryb neuživí. ;-(

0 0
možnosti
Foto

Znám sice rybáře Jakuba Vágnera, co mu patří rybník kousek od nás, ale ani chytání ryb nikdy nepatřilo k mým koníčkům. Já si víc psychicky odpočinu na golfu. A navíc spálím i nezanedbatelné množství kalorií. O to víc mi pak chutná. Místo kapra si ale dám raději lososa

0 0
možnosti
Foto

My jsme kapra letos neměli. Stejně jako loni. Pro mne osobně to vždy bylo takové nutné zlo. A to nemluvím o rybí polévce (z kapra). Už jenom z pomyšlení na ni se mi dělá zle ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 387
  • Celková karma 24,38
  • Průměrná čtenost 2421x
příležitostný publicista