Diskuse
Vodík - revoluce za dveřmi
Děkujeme za pochopení.
M32i68l29a84n 85Š45ť33a46s58t35n25ý
Výborný článek.
Kdo si potřebuje osvěžit, jak funguje palivový článek, zde je odkaz:
https://elektro.tzb-info.cz/elektromotory-pohony-a-stroje/16987-jak-funguji-palivove-clanky
V35í58t 61O74ž76a92n80a
Je to vyhazování energie z oken. Ta účinnost je hrozná.
K14a83r85e50l 41W17á23g37n58e83r
Svůj motor na vodík představil také FORD. K nahlédnutí zde :
V13í66t 88O53ž24a28n57a
FCEV nemá proti BEV žádnou šanci. A o spalování vodíku v pístovém motoru ani nemluvím, to je blbost na entou.
K46a60r49e92l 93W72á82g40n18e37r
Výrobci e-paliv začínají působit ve Spojených státech a v australské Tasmánii, kde se bude ročně vyrábět zhruba 100 milionů litrů uhlíkově neutrálního syntetického paliva. „V Texasu posouváme e-paliva na další úroveň komerčního měřítka a nyní máme povolení postavit největší zařízení na e-paliva na světě, abychom mohli ročně produkovat přibližně 200 milionů galonů (750 milionů litrů) e-paliva, což je ekvivalent dekarbonizace více než 400 000 aut na dnešních silnicích,“ řekla Meg Gentle, výkonná ředitelka představenstva HIF Global. Toto množství e-paliva, jehož výroba se podle společnosti očekává do roku 2027, by vyžadovalo přibližně 300 000 tun zeleného vodíku ročně v kombinaci s přibližně dvěma miliony tun tzv. recyklovaného oxidu uhličitého v procesu syntézy, která vyprodukuje přibližně 1,4 milionu tun metanolu. Tento metanol lze buď přímo prodávat pro použití v chemickém průmyslu nebo jako palivo pro lodní dopravu, nebo jej lze dále rafinovat na 750 milionů litrů e-benzínu.