Diskuse
Největší zabiják elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
P24a14v56e25l 71D49v96o29ř75á51k
Největším zabijákem elektromobilů jsou naftařské společnosti a jejich návaznost na stávající automobilky.
T76e38o38d31o34r 34B54e12z10d56ě55k
Že jo. Protože bez nich by určitě už někdo vynalezl elektromobil, který se vyplatí si pořídit. A možná dokonce i fungující a topící v zimě.
A16n95t63o51n27í33n 71T69i68c13h97e56r93a
Můžu vás ubezpečit, že člověk, který si kupuje elektromobil, všechny tyto “šokující” informace zná, počítá s nimi a dovede se podle toho zařídit
T64e88o85d54o55r 16B75e56z56d28ě73k
I a tím, že za pár let bude muset koupit novou baterii za půl milionu?
J58i68ř12í 18V71e49l54í92š76e68k
Tak pokud nám budou vycházet takovéto články, plně naprostých nesmyslů, nepřesností a domněnek, pak škodovkáři na elektromobily nikdy nepřejdou, protože si budou myslet, že by to byl naprostý nesmysl.
Drtivá většina problémů s elektromobily je způsobena neznalostí a chybami obsluhy. Tesla napíše "pokud připojíte elektromobil na nabíječku večer, bude nabitý efektivněji, než kdyby byl připojen ráno". A co udělá tupec? Připojí ho ráno a pak se strašně diví, že se baterka musí nejdříve zahřát a že to nějaký čas trvá.
V článku je dost možná záměrných chyb, například se tvrdí, že elektromobily jezdí výhradně na Li-ion baterie (opravdu? I Ioniq electric? I Tesla 3 SR?). Je vidět, že to psal někdo, kdo o elektromobilech netuší nic z praxe a jen posbíral hejty ze zdrojů jako je autoforum a podobné.
Takže z mého pohledu naprostá žumpa, která nemá základ ani ve fyzice, ani v praxi.
Kupte si elektromobil, pane. Pak něco pište.
V96l59a61d30i31m73í57r 15Š82ť52a77s81t44n66ý
Zkuste něco napsat vy. Z nadutosti vašeho příspěvku se dá dedukovat, že jste v elektromobilitě studnice moudrosti.
Elektromobily a jejich výrobci si za nevalnou pověst mohou sami, protože o svých výrobcích uvádějí opakovaně nepravdivé údaje.
L44u48m10í55r 93V80i98t59h77a
Elektromobilita je budoucnost dopravy, ať si o tom myslí kdo chce, co chce. Číňani už dnes mají koncept aut s vyměnitelnými bateriemi, přičemž mobilní výměnné stanice pro Evropu začali vyrábět v Maďarsku.
Ve Švédsku staví první úseky silnic se zabudovanými civkami linearnich motorů a smyčkami pro bezdrátové nabíjení, takže auto bude během jízdy po nich baterie nabíjet,aby mohlo pokračovat po okreskach, kde tyto smyčky nebudou.
S vývojem nanotechnologií přijdou baterie schopné neskutečných nabijecich a vybíjecích výkonů, které zároveň prakticky ztratí paměťový efekt.
Elektromotor převodovku nepotřebuje, jeho charakteristika průběhu točivého momentu ji nevyžaduje.
Smazaný příspěvek
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
P58a30v62e97l 29P57o15k79o34r66n39ý
Elektromobil pouze jako 3. auto do rodiny.
K34a33r33e42l 28W50á73g75n94e76r
Pokud Evropa přejde na elektromobilitu, jak rozsáhlá infrastruktura bude potřeba pro dobíjení aut, například během letních prázdnin? Automobilový expert, bývalý šéf sekce pro automobilové pohony v Automobilovém institutu ve Stuttgartu, profesor Michael Bargende vypočítal, kolik nabíječek by bylo zapotřebí, aby nahradily běžné čerpací stanice na dálnicích. A jeho výpočty ukazují, že Evropa na masové využívání elektromobilů není připravená. Zde o tom více:
Smazaný příspěvek
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
J33o44s73e33f 49P97r97o94c69h47á81z71k37a
Přesto podíl elektromobilů na prodejích vzrostl a dále poroste.
K72a52r94e17l 63W93á72g11n19e98r
Česko se od ledna zařazuje mezi země, které dotují nákup elektromobilů. Dotace vychází ze zdrojů EU, konkrétně Národního fondu obnovy, který prioritně podporuje podnikatele a podniky, proto na tento finanční příspěvek na elektromobilitu nedosáhnou řadoví občané. Ministerstvo průmyslu hodlá do září 2025 rozdělit na podporu nákupu bateriových aut na elektřinu a vozů na vodík 1,6 miliardy korun (plus 300 milionů na nabíječky), na jedno auto až 200 tisíc korun.
https://www.lidovky.cz/byznys/elektroauto-auto-firmy-podnikatele.A231201_184430_ln_ekonomika_rkj
J15a24r75o31s61l61a57v 85L11i93m26a
Vazeny pane Karle Wágnere. Dekuji za tak dlouhy vyklad o autech s elekrickym pohonem. Utlum prodeje trchto aut vsichni znaji a bude pokracovat dlouhou dobu. Totiz, do celeho busnissu elektrickych vozidel se dostala politika se jmenem "Green Deal". Dobre je pripomenout jeji politicke spicky, pan Gore, pan Kerry, prezident Biden a za nima cela armada politiku demokraticke strany USA. Pobitka pro automobilky byla tak velka, ze se divim Elonovy, ze nezavrel dvere jeho Tesle.
Vse na takovem voze je jednoduche a mnoho technologickych uprav z vybusneho vozidla se nemuselo provadet. V teorii, kdyby se elektrina dala do vozidla vest dvema draty z kuchyne, cely svet jiz dnes by mel jen takove auta. Vsak takova auta MUSI mit baterie. A to je ten problem.
Nutno podotknout, ten problem zustane tak dlouho, nez se objevi jednoducha baterie. Mala s moznosti mit jich nekolik a s moznosti ji vymenit za novou a nabytou pod kapotou vaseho vozidla s jednoduchosti i pro starsi obcany. Jinak nema takove auto narok byt svetovum dopravnim vozidlem.
Po me pripomince si zopakujte precist clanek pana Wagnera. Velmi poucny.
V60i88l32é42m 19B81a32r74á24k
Proč si pořizovat něco, co má menší dojezd, déle se nabíjí a je dražší než normální auto.
Sednu do auta a jedu a nebudu mudrovat, kde mám tankovat a kdy.
P45a67v18e72l 75D46v43o21ř61á79k
Já dnes sedl do auta, a běda, ručička na nule, tak honem k pumpě. Jak to děláte Vy, že nemusíte tankovat?
M76a20r47t66i16n 42V83a44v65r27a
Electric cars: a plan that does not work to fix the problem that does not exist.
K53a79r57e61l 78W70á71g39n24e75r
Jinak řečeno, obecně v technice platí, že neexistuje ideální řešení, které vyřeší všechny problémy, aniž by to zároveň nemělo nevýhody a negativní účinky.