Foto

Máte pravdu. Chvilku jsem seriál to sledovala, a přestalo mě to bavit. Podivná kamera, podivní herci, žádný děj. humor, ani napětí. A Macháček není (/navíc) můj oblíbený herec. Myslím, že od ČT jsou zbytečně vyhozené peníze. (Však ona si je vybere od diváků zvýšením televizních poplatků. A to i od těch, co ,televizní přístroj nemají). Tak to u nás bohužel chodí.

MS

Dá se to brát jako velká nadsázka a ironie.

Z hlediska záhad byl přínosnější nedávno vysílaný dokumentární seriál Investigátoři. Věnoval se esoterickým jevům, které podle možností vědecky zkoumal - biorezonance, proutkaření, astrologie atd. Pozoruhodné je, že je opravdu nestranný. Nepotvrdil se ani jeden jev.

https://www.ceskatelevize.cz/porady/13167735079-investigatori/

Foto

To jsem sledovala - nezáživné, bez kapky vtipu. Režiztéři už nemají smysl pro humor. Proč točí?

JH

J54a20n 17H33a56r40v40a65n

14. 3. 2024 11:23

Což o to, ať si takové blbiny natáčejí. Ale štve mě, že to musím platit.

A co je na tom veřejnoprávního?

Nový ředitel to asi už zastavit nemohl, uvidíme, co bude dál.

Foto

Nebude nic. Když už se to vyrobilo, tak se to odvysílá. On se už někdo najde, kdo to bude chválit

  • Počet článků 387
  • Celková karma 24,38
  • Průměrná čtenost 2421x
příležitostný publicista