Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Papír (web) snese všechno.

0 0
možnosti

To fakt píše ten pravej...;-DRv

0 0
možnosti
PS

Ztrátu paměti nemám jen jsem si nebyl jistý když jste uváděl několikanásobný, až později jsme si uvědomil že i číslovka dvě může znamenat několik.

Vynechal jste tu první důležitější pasáž kdy je opravdu velký rozdíl mezi chlorem a sarinem. Protože jediný zdokumentovaný útok sarinem mají pravděpodobně na svědí povstalci. A blog je o útoku kde hrál hlavní roli sarin.

1 0
možnosti

Nic mi prosím nepokoušejte podsouvat, nevynechal jsem nic, od začátku píši o chemických zbraních jako takových, tečka...

0 0
možnosti
PS

Vy máte jednu zajímavou schopnost. Z příspěvku si vyzobnete vždy to méně důležité a zaměříte se na něco co nemůže můj první příspěvek zásadně vyvrátit. Můj první příspěvek obsahoval odkazy na důvěryhodné lidi kteří tvrdí opak než nově vydaná zpráva, tyto odkazy jsou to nejdůležitější v mém příspěvku a tvoří nosnou konstrukci mého sdělení. Což vy ignorujete a zaměříte se na přirovnání Occamovy břitvy, nejedná se o argument, jedná se o teorii kterou já chápu jinak a vy také jinak. Popravdě normálně bych ani nereagoval, ale vaše urážky jsem prostě nechtěl jen tak přejít. Tak jsem vám vysvětlil jak jsem to s tou Occamovou břitvou myslel. To že pak hovořím o sarinu není žádné podsouvání ale důležitý fakt bez kterého by veškeré zprávy mnou odkazované nemohly vzniknout natož být brány jako argument. To že se bavíme o sarinu je zase opět ta důležitá věc jak jsem se vám opět snažil sdělit. Toto jste opět ignoroval a zaměřil se na sekundární věc tedy můj dotaz na několikanásobné použití chloru. A poslední příspěvek už komentovat nebudu, popravdě jsem čekal že budu označen za rusofila a Putinova agenta.

2 1
možnosti

...což samozřejmě jste:-)

0 1
možnosti
PS

I člověk jako vy se může zapojit do diskuse že? Nemusíte mít argumenty, nemusíte pročítat stohy materiálů, vystačíte si s nálepkovaním. Pan Ševčík si dal alespoň tu práci a pročetl si mé blogy, tam zjistil, že mé jen těžko může takto označit. Proč vy by jste se měl zajímat že? Vždyť vám to na školení říkají jasně, když nevíte jak dál nálepkujte. Na druhou stranu závidím vám váš dětsky jednoduchý svět. O nic se nestarat, slepě důvěřovat nadřízenému a usínat s čistou hlavou. Váš diskusní příspěvek debatu nikam neposunuje, nijak jí neobohacuje, ale vy máte pocit, že diskutujete. A ten smajlík je super, v diskusi o nejlépe pomalovaný skateboard by jste byl považován za fakt hustýho týpka, zde v dospělém světe se většina lidí snaží diskutovat pomocí argumentů a uváděním zdrojů.

2 1
možnosti

A přesto má pan Černý pravdu a vy ne;-)

0 1
možnosti
PS

V čem konkrétně má pravdu? Co nás oslnit vaší dedukcí a vysvětlit nám to? Nálepkování je slabá náhražka inteligence, tedy bude dobré toto tvrzení dokázat, jinak jste lhář co lže ve veřejném fóru. Ono někoho očernit dokáže i slabomyslný jedinec, ale dokázat si tvrzení obhájit to už vyžaduje trochu důvtipu. Tak prosím máte prostor.

2 0
možnosti
  • Počet článků 387
  • Celková karma 24,38
  • Průměrná čtenost 2421x
příležitostný publicista