Osobní

Karel Wágner

NOVÁ PUBLIKACE - POLTERGEIST EXISTUJE!

Mnohé převratné objevy a myšlenky byly po léta bojkotovány nebo se proti nim vedly boje, protože dogmaticky založení “papežové vědy“ nebyli schopni odhodit své oblíbené, avšak často zkostnatělé ideologie a přesvědčení. Ukvapeně volali: “To není možné!“. Tak kladli pokroku ve vědě do cesty stále nové překážky. LUC BÜRGIN

10.10.2011 v 21:07 | Karma článku: 14.33 | Přečteno: 1984 |

Karel Wágner

Karel Wágner - Reichenbachovo světlo

A nyní ke druhému podnětu. Knižního vydání mých článků o Reichenbachově bádání se ujalo na­kladatelství Československý spisovatel, s.r.o., patřící do konsorcia Levné knihy. Tato malá knížka je rozšířeným a doplněným souhrnem textů, publiko­va­ných v závěru roku 2010 na mém blogu ser­veru iDNES, které jsem do současné knižní podoby mohl zpracovat jen díky ra­dám a připomínkám mnoha odborníků, neboť jak jsem již uve­dl, jejich cenné postřehy, vý­hrady a kritiky tříbily mé prů­běžně ko­rigo­vané názory, za což jsem všem opravdu a upřímně vděčný.

8.3.2011 v 9:10 | Karma článku: 18.49 | Přečteno: 1815 |

Karel Wágner

Zaregistroval jsem se.

Zaregistroval jsem se, i když mám k registracím, popravdě řečeno, tak trochu odpor.

11.11.2009 v 13:24 | Karma článku: 24.21 | Přečteno: 2192 | Diskuse
Počet článků 386 Celková karma 24.64 Průměrná čtenost 2424
příležitostný publicista
Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz