Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MBI

nebolševik

9. 12. 2009 10:19
jsem také členem klubu Sisyfos

a zmíněný sborník četl. Asi jsme ale každý četl něco jiného, zdá se. Protože tvrzení, která uvádíte, se mi najít nepodařilo. A co se týče té "magnetorecepce" přežvýkavců (proč by se měla omezovat jen na tuto třídu živočichů, tedy v smyslu "objevu" zmiňovaných autorů?): doporučuji pár výletů do našich luhů a pastvin. Mně to nedalo a po přečtení té původní zprávy jsem ty živočichy dost bedlivě pozoroval,  občas se i zastavil (najezdím, dost nedobrovolně, ročně pěkných pár desítek tisíc kilometrů) a ty krávy, srnky či ovce pozoroval ještě bedlivěji. Jediné, co se mi podařilo zjistit je, že se pasou, stojí či lehají si  jak je zrovna napadne, žádný styl a pořádek v tom nemají. Měli bychom je asi napomenout, že je to od nich nezodpovědné.

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

9. 12. 2009 9:27
Myslím,

  že je dobré stát nohama pevně na zemi, ale také mít i trošku hlavu v oblacích, jako "zadní vrátka" pro to "mezi nebem a zemí". Dnes něco vidíme "tak" a zítra "v jiném světle" může být úplně jinak. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 388
  • Celková karma 21,13
  • Průměrná čtenost 2414x
příležitostný publicista