Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Forrrest

28. 1. 2010 4:51
Létající špagetové monstrum existuje!!!

Viz důkazy na jeho stránkách: http://www.venganza.org

Tak proč nám vědci lžou? Je to nějaké mysteriózní spiknutí, či co? Jedou v tom tajné mezinárodní organizace? Mimozemšťané? Elvis?8-o8-o8-o

0 0
možnosti

Martin 5

29. 1. 2010 8:36
Re: Létající špagetové monstrum existuje!!!

Elvisovi jsem volal, nic o tom neví.:-/

0 0
možnosti

tydýt

27. 1. 2010 15:39
Nebyl to Barabáš

ale Barabaška, odvozeno od slov baraban, barabanit. Ve  volném překladu Bouchálek, Bubeníček (bouchat, bubnovat).  

0 0
možnosti

007karel

27. 1. 2010 16:56
Re: Nebyl to Barabáš

Ano, máte pravdu, byl to opravdu Barabaška;-), hezký ruský ekvivalent pro "poltergeist", ale u nás se o něm mezi lidmi mluvilo jako o Barabášovi...(asi proto, že to tenkrát neznělo tak rusky)...;-DDěkuji za doplnění R^

0 0
možnosti

DaliborS

27. 1. 2010 15:23
Paranormální jevy existují!

Paranormální jevy existují, já jsem byl sám svědkem zjevení ducha na hřbitově. To jsem jednou šel z ochutnávky slivovice a vína a měl jsem trochu upito. Viděl jsem nejen bílou paní, ale i bílé myšky.  Jednoho ducha jsem dokonce vypustil. A to je důkaz, že duchové existují.;-D;-D

0 0
možnosti

Rendlahopkirk

27. 1. 2010 17:01
Re: Paranormální jevy existují!

Tož to já šel tak jednou v noci u nás kolem hřbitova a padla na mě taková tíseň. A potkám takový zachmuřenýho chlapa, tak jako povídám, že mám tady u hřibitova v noci strach! A von mi na to vopáčil: Z toho si nic nedělejte, já když byl eště na živu, taky sem se bál...! ;-D;-D

0 0
možnosti

Martin 5

27. 1. 2010 11:20
napište klidně tisíc článků

Napište klidně ještě tisíc pokračování, ale pokud to jsou jen písmenka o tom, jak jedna paní povídala, tak lžete Vy.Rv

0 0
možnosti

danzero

29. 1. 2010 15:22
Re: napište klidně tisíc článků

Toť vpravdě nekompromisní přístup hodný mentálního giganta. Jen tak dál Vznešený Majáku Vzdělanosti!

0 0
možnosti

borek

27. 1. 2010 8:31
Věda se zabývá vědou

Paranormálními jevy se zabývají paravědci a používají k tomu své parauvažování v paramozku za pomocí paraplat a párátek.

Jinak docela zábavné. S lidmi v Borové jsem tehdy telefonoval. Stál za tím mísní ožrala což paravědec Wagner uvažující v paralelních termínech ovšem nebude chtít

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 24,80
  • Průměrná čtenost 2427x
příležitostný publicista