Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět skvělý článekR^, v neděli jsem viděl výborný americký film Interstellar, kde je jeden z pohledů na duchy velice zajímavě vysvětlen;-). Všem ho vřele doporučuji, jsou to skoro tři hodiny času, ale stojí to podle mě opravdu za to.

A panu Wágnerovi samozřejmě velká karma a poděkování

0 0
možnosti
Foto

Díky. Já zase doporučuji program slovenské veřejnoprávní televize, která seznamuje s případy výskytu fenoménu zvaného poltergeist na Slovensku, i když především k závěrečné části mám velké výhrady:

https://www.youtube.com/watch?v=tyne9uA0pTg

0 0
možnosti
Foto

Článek jsem nedočetl, abych měl klidnou noc. :-)

Jen poznamenávám, že jako pravý agnostik, který sice na Boha dle žádného z náboženství nevěří, ale ani ho nevylučuje, i když by ho jeho existence hodně překvapila, připouštím, že "duchové" sídlící v nějakém podprostoru velkého superprostoru přes např. 131 dimenzi tohoto superprostoru se projevují v našem 4 dimensionálním časoprostoru (jak ho my omezené bytosti vidíme), avšak též jen podprostoru toho velkého superprostoru, tak, že to Vy považujete jen za "spontání přírodní jev, který se vyskytl v danou chvíli na daném místě". Ono to však tak být nemusí. Třeba se tím ti "duchové" jen baví, nebo to má nějaký smysl nebo to je jen vedlejší účinek nějakých vědomých či nevědomých činností "duchů" v superprostoru nebo jiném prostoru či přece jen přírodních činností ale ne v našem časoprostoru, ale v superprostoru nebo jiném prostoru.

Tak jsem se vyblbl. Tu dlouhou větu bych měl rozpracovat do více vět. Vy ji však myslím pochopíte. Přeji Vám dobrou noc nebo dobré ráno.

Článku jsem dal karmu, hodnotím Vaši osvětovou činnost zde na blogu.

0 0
možnosti
Foto

Nebudu znovu opisovat svoje delší vysvětlení úplně dole v diskusi, asi jste ho nečetl, jako jste nedočetl článek...Za bílého dne prosím vše přečtěte v klidu a pozorně. Opravdu se není čeho bát. Článek totiž nemá vůbec nic společného s náboženstvím či teologií. Je v rubrice "věda" a je psán z pozice vědeckého skepticismu. Váš příspěvek jsem nevymazal jen z protekce, ale úvahy spojené s náboženstvím či teologií budu mazat, protože sem opravdu nepatří. Zkuste se zamyslet raději nad námětem matematika prof. Borůvky o přesahu lidských bytostí, pak  je to částečně jen "vedlejší účinek nějakých nevědomých činností v superprostoru nebo jiném prostoru, tedy přece jen přírodních činností, ale ne v našem časoprostoru, ale v superprostoru nebo jiném prostoru". Toto řešení nevylučuji. Snad se na tím vším ještě jednou zamyslíte a obejdete se bez duchů. A samozřejmě bez teologie, kam matematika ani fyzika nepatří...;-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že duchové mají dva problémy.

1. Ty rotace, které jsou na videích, se nejspíš nedají laboratorně zopakovat (jinak předpokládám, že už by to bylo na předních stranách světového tisku). Natočit to na video se asi dá i v amatérských podmínkách.

2. Na jevech, kterým zatím nerozumíme se přiživuje obrovský "čarodějnický" průmysl, který skutečné záhady trochu devalvuje.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím. Já si na rozdíl od Vás troufnu tvrdit, žeduchové, kdyby nakrásně existovali, by žádné problémy s ničím neměli. Anóbržby to byly bytosti jaké? No přeci bytosti nadpřirozené ! ;-) Avšakdovolím si s Vámi souhlasit v tom, že na jevech, kterým zatím nerozumíme, se přiživuje kdekdo, což studium dosudneobjasněných jevů skutečně trochu devalvuje. Jinak, pokud jde o tu rotaci, nebo i pulsaci, co byste laboratornězopakoval? Znáte u takovýchto konkrétních fyzikálních jevů naměřená data zezákladního výzkumu? Já zatím o žádných neslyšel: a) buď k mým uším nedolehlyb) nebo se můj sluch značně zhoršil. Což by nebylo divu, když se zrakem, jakjsem zjistil při čtení, jsem na tom dost špatně. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 24,80
  • Průměrná čtenost 2427x
příležitostný publicista