Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K96a21r41e64l 35W13á19g59n40e11r 4637915739117

:-)Čtenářům článku, ještě než nahlédnou do diskuse, bych rád jako autor osvětlil mnou zvolený vykřičník s otazníkem v titulku: ve skutečnosti byl článek publikován proto, aby vás přivedl k zamyšlení, a ne proto, aby myslel za vás. Popravdě řečeno, překvapilo mne, že něco takového některé diskutéry znepokojuje.:-)

+1/0
13.2.2015 10:06
Foto

V94l45a73d29i69m92í21r 26V76o41l93k39o 6700582707609

Já levituji po slivovici...počítá se to?;-)

+2/0
12.2.2015 20:54

H29a13n17a 18P26a23c92u43l92o62v11á 2646246829486

Jasně, že počítá. Jen je třeba součet hlásit na záchytce.;-)

+1/0
13.2.2015 6:24

Z76b76y42n67ě55k 98Š27a61f51a59r79č43í98k 5707948415604

Toto je předělaná verze mého předchozího příspěveku, který byl smazán autorem z důvodu urážlivého tónu. Jsem zvědav, jestli tedy ustojíte regulérní kritiku:

Článek je možná ještě nebezpečnější, než ten nedávný o obilných kruzích, mimozemšťanech, satanovi a jiných dimezní, protože se snaží tvářit, že jde o fyzikální jevy. Laikovi tak nemusí okamžitě dojít, že takto se věci opravdu nemají.

 

Nejprve tu máme video chabé kvality s vystřelovacím chlebem. I když připustím, že je pravé, tak tam není skoro nic vidět. Nevím tedy, jak kněz vtipálek vyřešil načasování, ale není pochyb, že se snaží "zázrakům" trochu napomoci. Někdo mohl být klidně schován pod tím stolem.

 

Vysvětlení, že jde o indukci je absurdní, neboť indukce funguje pouze na vodiče, jímž chléb bezesporu není. Autor mísí různé koncepty dohromady a mlží, má totiž jen povrchní fyzikální znalosti. Navíc je to všechno propletené samými knězy, mnichy, kostely, modlitbami, které nemohou mít s případným fyzikálním jevem žádnou souvislost. Nechybí výčet dalších náboženských levitacích, které budou asi těžko věrohodné, protože aktéři jsou zaujatí.

 

Dále tu pak máme video z televizní show (!), kde mnich údajně zmate skeptika. Něco tak snadno prokouknutelného se jen tak nevidí. Přímo za mnichem je látková opona, která skrývá, jak ho nadzvedávají na lopatě...

 

Vše je završeno historkami pochybných vědců, co skákali lidem, o kterých píše na lep. Myslím, že to už stačilo, je mi záhadou, proč byl tento článek vybrán na hlavní stranu iDNES.

+2/−2
10.2.2015 23:43

Z78b80y60n84ě64k 84Š80a51f39a36r17č91í55k 5127938925274

Omlouvám se za ty přílišné mezery mezi odstavci, asi se při mém přepisování do rozumnější formy něco pokazilo...

0/0
10.2.2015 23:45
Foto

K61a38r89e25l 61W11á51g65n58e45r 4787925719967

Vaše texty jsou plné nenávisti a zloby. Nevím kde se to ve Vás bere, ale to je Váš problém. Vrcholem je, když mi pak napíšete na mail, že jsem duševně nemocný. Především Vás však chci vyvést z jednoho Vašeho omylu. Texty nikde nepublikuji proto, abych na nich vydělával jako Láďa Hruška na své kuchařce. Z reklam na blogu nemá žádný bloger vůbec nic. Všichni blogeři své texty na iDNESu publikují zdarama. A pokud jde o mé knížky, o kterých jste se na tomto blogu dočetl, z těch také nemám žádný zisk. Jsou to takzvaně nevýdělečné tituly, proto se také prodávaly, a ta poslední prodává, v Levných knihách. Svým způsobem žijete mimo realitu. To se projevuje i ve Vašich představách, jak se v Lurdách schovávají katolící při mši pod stůl, nebo jak "kněz vtipálek vyřešil načasování". Podstatné však je, že jste semlel páté přes deváté, což nemá s nějakou konstruktivní kritikou nic společného. A napište sem kde jsem podle Vás na svém blogu psal něco nebezpečného o mimozemšťanech a obilních kruzích. Děkuji.

+1/−1
11.2.2015 7:59

Z30b50y76n44ě12k 87Š90a22f56a86r13č68í90k 5537598135774

Byl bych rád, kdybyste reagoval na tento text, ostatní už je naprosto irelevantní, protože se vše vyjasnilo.

Jste to ale vy, kdo žije mimo realitu. Neuvedl jste žádné argumenty, budu tedy jen hádat: Myslíte, že katolíčtí knězi jsou morálnější, než běžní lidé? (pedofilní skandály) To těžko, proto nemají problém zázrákům napomoct (kdyby se dlouho žádný nestal, zpochybňovalo by to jejich víru), obzvlášť, když ví, že je bude z dálky natáčet televize. Pod chleba si proto připravili nějakou zamačkávací vystřelovací věcičku a je naprosto reálné, že někdo taky byl pod stolem.

Pokud to vypadá, že melu páté přes deváté - opět žádný argument - je to způsobeno pouze tím, že jsem to bral podle článku, takže opravdu nejsem tím, kdo to zavinil. Ten blog o kruzích v obilí nebyl váš a je zde http://janfrolik.blog.idnes.cz/c/447349/Jsou-kruhy-v-obili-infiltrovany.html Autor je zřejmě ještě o level výše, můžete se inspirovat.

+1/−2
11.2.2015 10:02
Foto

K49a16r53e42l 13W69á71g27n78e18r 4287155499127

To že jste ironický a arogantní snaze o konstruktivní kritiku opět nenasvědčuje. Vyberte jeden konkrétní problém a fundovaně jej rozeberte jako odborník na dané téma.

0/0
11.2.2015 11:40

H57a66n38a 85P50a77c66u91l15o35v49á 2806136229916

Účelem této diskuse není házet na někoho špínu. Je to především snaha o laické objasnění jednoho jevu. A je jedno, kdo má jaké představy o podstatě tohoto jevu. Všechny dobré, logické argumenty nás posunou k jeho poznání, padni komu padni.

Vyberte si jeden konkrétní aspekt a tom slušně a střízlivě diskutujte. Pak zde budete vítán.

+1/−1
11.2.2015 8:49

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

J20a96n 16Ř55e67h38á86č28e64k 7270796151275

Jedině snad kdyby byl mozek schopen produkovat nějaké silové pole, které by dokázalo "ohnout" prostoročas. Pak by "náboženský trans" mohl působit jako jakýsi zesilovač. Ale to je zatím sci-fi. Jako vždy je pole přeorané desítkami podvodníků a iluzionistů, takže se semínko pravdy těžko hledá. :-)

+4/0
10.2.2015 20:34

H32a78n72a 17P17a83c54u11l61o66v18á 2356206579116

Že by měl být "mozek schopen produkovat nějaké silové pole", hlásal, budiž mu zem lehká, novátor prof. Kahuda. Ale oba se asi shodneme v tom, že ty jeho mentiony by nevymyslel ani geniální Jára, který si uměl poradit se vším, na co jiné chytré hlavy nestačily...;-D

+2/−1
10.2.2015 20:38

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

M28i92r31o66s59l34a67v 21P22a59v81l72í70č48e73k 3677706720485

I když jsem levitaci ještě neviděl, představoval bych si jí trošku jinak než na tom videu. Něco plynulého, co průběžně narůstá jak se zvětšuje působící síla. Pokud by levitace tohoto druhu existovala, musela by její síla být přítomna neustále mezi námi, akorát by se běžně neprojevovala a působením obřadu, modlitby, knězů a všeho kolem by se analogově někde zviditelnila. Na tom videu to fakt vypadá, jako když někdo zapnul vypínač.

Jinak obřad se i mě, jako jim nevěřícímu, líbí, nebýt tedy té Copperfieldovské vložky. Nemám rád kouzelníky.

+2/0
10.2.2015 17:27
Foto

K68a35r61e41l 73W28á66g90n58e39r 4967305569807

O kouzelnickou vložku zde nešlo. Zkuste to konzultovat s některým z praktikujících katolíků ze svého okolí. Ale proč by se měla zviditelnit taková levitace jen působením obřadu, modlitby, knězů a všeho kolem. Levitace se sporadicky vyskytuje i tam, kde dochází k tomu, čemu se říká "řádění poltergeista". Tam levitují (zase jen výjimečně) stoly, židle, nádobí, i když tu jde většinou jen o pohyb (posouvání) nejrůznějších objektů, samovolné otevírání a zavírání dveří a dvířek a podobně. Takové fyzikální jevy byly zaznamenány bezpečnostními kamerami, kdy v místnosti nebyl přítomen žádný člověk. Co je proti tomu pohyb a vznášení se lehoučké oplatky nad talířem...

+1/−1
10.2.2015 17:59

J84a10r70a 95R22a55n92k 1641676599571

V Rime u kolosea pravidelne levituje 6-10 sikovnych;-)

0/0
11.2.2015 0:18
Foto

J35a21n 83Ř62e86h98á46č61e71k 7880746651605

Ta "náhlost" mi taky přišla trochu podezřelá.

+2/0
10.2.2015 20:31

H57a48n91a 42P19a80c24u38l34o90v85á 2486136719576

Když my nevíme, co tu "náhlost" vlastně způsobilo. Máte ještě jinou hypotézu, než jenom ten podvod duchovních?

+2/−1
10.2.2015 20:54
Foto

J26a54n 14Ř67e12h83á47č16e82k 7370706401595

náhlé pohnutí mysli 6 centimetrů ve směru severovýchodním?

0/0
11.2.2015 8:25

H67a84n91a 19P43a19c47u72l62o59v55á 2866456289106

To už spíš uvěřím tomu, že na tu oplatku někdo plivnul;-D

0/−2
11.2.2015 8:55

M29i97r24o83s36l88a45v 26P83a17v63l76í19č42e19k 3157476490635

Nemusíme to nutně považovat za podvod - mohli to třeba udělat v dobré víře, že takový efekt vnese do obřadu více duchovna, zajímavosti, důstojnosti. Zeptal se vůbec někdo toho kněze jak to udělal? Možná by netrval na zázraku.

+1/−1
11.2.2015 9:25

H70a49n98a 75P14a92c34u83l63o93v58á 2806656659476

Louis-Marie kardinál Billé byl lyonský arcibiskup, který zemřel 12. března 2002 v Bordeaux.

0/0
11.2.2015 11:18

M85i83l23a86n 14S70t32e67h17l12í79k 7420389403521

Je zajímavé, že na tom videu s budhistickým mnichem jsou záběry vcelku klidné, když do kamery mluví cestovatel, ale jakmile se má kamera soustředit na tu údajnou levitaci, najednou párkrát "zašvenkuje" někde jinde, což bohatě stačí k tomu, aby to v člověku vzbudilo pochybnosti o "férovosti" celého natáčení. Podobných "levitací" jsem loni v Londýně viděl plno, přitom šlo jen o šikovně zamaskovaný držák ve splývajícím hábitu. :-)

+2/0
10.2.2015 17:15

D54a17n46a 80T56e59n30z31l19e89r 5110142805313

Takových levitujících osob sedává na v Kolíně nad Rýnem před katedrálou hned několik. R^ A je to opravdu hezký trik.

+1/0
10.2.2015 17:55
Foto

K35a35r96e21l 71W56á34g90n59e44r 4917485809917

Ano, ale vždy se o něco opírají. Není to o tom, že by se vznášeli ve vzduchu bez jakékoliv opory. Obyčejně mají nějakou hůl, či jinou podpěru.

+1/−1
10.2.2015 18:03

D72a34n60a 94T53e20n49z50l43e83r 5180862645623

Ano, přesně tak,ale je to udělané tak  šikovně, že tu hůl vidíte, až když ji skutečně hledáte.

0/0
11.2.2015 6:50
Foto

K13a95r12e65l 50W46á80g75n81e30r 4667835289637

Tu hůl má každý divák na očích, tedy se každý může přesvědčit o tom, že nejde o žádnou levitaci, ale o zábavné vystoupení.

+1/0
11.2.2015 7:20
Foto

K57a11r87e18l 78W38á57g84n39e16r 4607705819837

PaníDano, na úplný závěr našeho diskuskutování asi takhle: pokud chcete tvrdit, že to nenínic jiného než podvod katolíků, pak svoje tvrzení musíte dokázat. Pokud si jenmyslíte (i když si jiní lidé myslí něco jiného), že jde o podvod katolíků, alenechcete to vydávat za holý fakt, pak je to v pořádku. Podvod uneobvyklých, výjimečných jevů je totiž vždy jednou z pracovních hypotéz,na kterou by se nemělo zapomínat, ovšem i tu je třeba, dokázat,nebo ji vyvrátit. Pokud jde o můj názor a moje tvrzení, má se to takto: vůbec netvrdím,že jde o podvod, vůbec netvrdím, že jde o zázrak, vůbec netvrdím, že jde oparanormální jev. Můj názor je nestranný (což vždy dráždí ně­které diskutující)a vychází z vědeckého skepticismu, proto pak tvrdím jediné: jakýkoliv pohyb hostiena pa­téně je fyzikální jev. A to je holý fakt. Exaktní interpretace tohotofyzikálního jevu není však v tuto chvíli možná. Jev byl sice zaznamenán,byla potvrzena jeho existence, ale neproběhl zde základní výzkum, neznáme všechnysouvislosti, ani žádná data z měření, o která bychom se mohli opřít. Az toho, co teď píšu, vyplývá, že dle mého názoru pohyb hostie na paténěnení zázrak, nejde tedy o jev nadpřirozený, nýbrž o přírodní jev. Víck tomu všemu nemám co dodat. Mějte se hezky, na­shledanou jinde a jindy.Přeji Vám hezký den.

0/0
12.2.2015 7:08

D90a22n13a 83T90e71n87z63l42e35r 5970442205963

Díky za odpověď, ono to skutečně dost irituje, protože píšete tak, že je to vnímáno jako obdiv k metafyzice - alespoň z mé strany a jak se zdá, nejsem sama. To, co pak není konzistentní je, když napíšete, že to vnímáte jako vědecký skeptik. Máte v textu hned několik formulací, které vědecký skepticismus dehonestují. 

To vám píšu ne proto, že bych se chtěla hádat, to je jen feedback na vaše texty. Máte samozřejmě právo volit svůj styl, obsluhuje to určitou část publika, která tohle má ráda, není v tom principiální problém. Jako logický následek ale pak na takovýto protichůdně působící text máte takovou diskuzi, jako zde. Jak říkám, není to kritika v pravém smyslu slova, je možné, že to právě tak chcete - jak texty a tak diskuzi a to je váš styl, rozhodně vás to odlišuje od ostatních, což je samozřejmě dobře. 

Vám taky hezký den. R^

0/0
12.2.2015 9:28

H51a39n38a 68P91a85c92u41l95o10v18á 2366146279666

Mimochodem, pokud nevíte co to je metafyzika, tak metafyzikou se rozumí to, čemu se obyčejně říká "zdravý selský rozum". Poohlédněte se trochu po vědecké literatuře, doporučuji práci prof. Blechy.:-)

0/0
12.2.2015 16:08

D95a15n78a 64T95e84n69z27l81e91r 5550742925683

Metafyzika (z řeckého τὰ μετὰ τὰ φύσικα ta meta ta fysika to, co je za fyzickým) je filosofická disciplína, která zkoumá základní kategorie, jsoucno a bytí v jeho obecnosti, až po bytí nejvyššího jsoucna - Boha (přirozená teologie). Metafyzika se nezabývá vlastnostmi různých jsoucen ani přírodními zákony, ale otázkami, které jdou za metodiku a možnosti přírodních věd. Stojí tak v protikladu k empirickým, například přírodním vědám, a zkoumá to, co tyto vědy nutně už předpokládají. Proto ji Aristotelés nazýval "první filosofií", Kant se ji snažil nahradit kritikou poznání a mnozí moderní filosofové ji zcela odmítají.[1]

Já zase doporučuju skutečné vědomosti - například tady, během pěti vteřin to najdete ve Wikipedii... ;-)

0/0
12.2.2015 17:50

H61a20n44a 28P60a43c98u76l90o78v95á 2906586269136

Aha. Vaše vzdělání stojí na Wikipedii.

0/0
13.2.2015 6:26
Foto

K75a63r67e69l 96W45á30g28n78e23r 4217815219557

Asi Vám paní Dano chybí v knihovně jedna důležitá knížka. Jmenuje se "Návrat metafyziky?", vydala Filosofia, v roce 2009 v prvním vydání. Zde najdete mimo jiné pojednání o metafyzickém realismu jako souboru přesvědčení, podle nichž lze adekvátně popsat vnější realitu v jejím celku. Autorem je Prof. PhDr. Ivan Blecha, CSc., pokud se nemýlím, zřejmě i člen klubu skeptiků Sisyfos.:-)

+1/0
13.2.2015 7:16

J75o46s20e98f 72P43a88v73e18l52k83a 5661297237102

Josef Cupertinský je hlavně patronem studentů, ve škole se mu nedařilo ale přesto se stal katolickým knězem. Viděl jsem o něm film na http://www.gloria.tv/media/WNxBYPfd6U8. Asi ho docela pronásledovali za ty lety. Osobně bych se spokojil procházením zdí nebo chozením po vodě. Zatím mám vyzkoušenou jen zpověď, nejen ve 3. třídě jsem po ní měl skutečně pocit letu - skvělé svobody bez tíhy hříchu. Chvála Kristu.

+1/0
10.2.2015 15:04
Foto

K68a15r35e52l 24B16o38h86á15č95e33k 1411907646144

Hmm...proč se to stalo při modlitbě jen jednou? ... nebo výjimečně ... je správně položená otázka :)

+1/0
10.2.2015 14:46
Foto

K48a60r87e30l 24W42á84g90n85e82r 4237125559257

To, že k tomudošlo v ten čas a v tom místě, zrovna když se tolik lidí modlilo, ještěnezna­mená, že to musela způsobit sama modlitba. Já osobně jsem přesvědčen otom, že na pozo­rovaný jev nemá sama modlitba vliv, podobně jako neměla ve starověkuna různé výjimečné jevy vliv pronášená zaklínadla. Nezatracoval bych však zcelapředstavu, že psychosomatický stav vět­šího množství osob, soustředěně se modlících,může nějakým způsobem ovlivňovat pod­mínky v okolním prostředí. Ovšem tomu, ženámi diskutovaný fyzikální jev s největší pravdě­podobností nezpůsobujesama modlitba, nasvědčuje právě fakt, že se tento jev při stejných modlitbáchna stejném místě (alespoň co já vím) neopakoval.

+2/−1
10.2.2015 16:17
Foto

K85a40r26e17l 27B20o17h85á38č96e49k 1471587156134

Jistěže neznamená. 

Tedy je zapotřebí ještě zobecnit ... proč se to zrovna stalo tehdy a tehdy a proč je to tak výjimečné? :) Proč zrovna u v tomto případě u hostie a církevního obřadu?

+3/0
10.2.2015 16:51
Foto

K48a11r97e18l 13W13á32g78n97e97r 4677825239487

Nevím. Nebudu spekulovat.

+1/−1
10.2.2015 17:40
Foto

K69a11r13e81l 71B29o65h17á34č72e53k 1961627326894

Ani já nevím. Jen říkám, že je to ta správná otázka :)

+1/0
10.2.2015 17:41
Foto

K79a76r82e79l 87W46á80g24n92e51r 4217625619277

To máte pravdu. Ale odpověď na podobné otázky nebudeme znát do té doby, dokud u tohoto fenoménu (zde myslím obecně spontánní levitaci), neproběhne řádný základní výzkum. Možná to bude chtít začít u fenoménu zvaného poltergeist, kde se sporadicky samovolná levitace objektů také vyskytuje.

+1/−1
10.2.2015 18:07
Foto

K18a59r36e93l 46B68o94h45á64č86e84k 1461417766344

No...tohle ale já vidím jinak...nevidím žádný fenomén "spontánní levitace" :) Natož fenomén "poltergaist" :) Vidím jen spousty iluzí :)

+1/−1
10.2.2015 19:17
Foto

K63a16r50e10l 87W27á31g83n12e34r 4117875859207

To, čemu se říká fenomén poltergeist není iluze, ale dosud neobjasněný fyzikální jev.

Koupelna s rozzuřenou pračkou: http://www.youtube.com/watch?v=4HV30Imh_hU&feature=relmfu

+2/−1
10.2.2015 19:34
Foto

K40a59r65e14l 88B25o23h27á13č25e62k 1931447216954

To tvrdíš Ty nebo kdo?:) Já tvrdím, že existuje iluze s tímto jménem...nic víc, nic méně :) Nic prokazatelného jsem nikdy neviděl :)

+1/−1
10.2.2015 20:20

H93a50n15a 13P89a39c45u70l62o72v10á 2856746339686

Už jste viděl doma v obýváku kulový blesk? Vsadím se o karton šampusu že neviděl, jinak byste o tom už dávno psal. Tak tedy kulový blesk jste ještě na vlastní oči neviděl. To znamená, že tento přírodní jev podle Vás neexistuje ?;-)

+2/−1
10.2.2015 20:27
Foto

K45a79r18e35l 34B36o29h42á52č60e21k 1461137356464

:) Tak nejsem si jistý, zda bych o tom psal...nicméně případně jako námět na kraťas dobré, jistě se k tomu dá najít pointa...a také mi to hned asociuje dobrý film s Hrušínským jako advokátem ... a i ohledně tzv kulového blesku ještě donedávna existovalo dost pochybností a navíc je zřejmé, že ne vše, co se kdysi dávalo pod pojem "kulový blesk", skutečně kulovým bleskem bylo ... na druhou stranu ten fenomén s tímto názvem nebylo nic tak neskutečně ojedinělého, neuchopitelného a nabaleného na mystický balast :) 

Navíc vidím nahoře v diskuzi, jak autor začal mazat ... příspěvek skeptického rázu zmizel stejně rychle, jako se objevil... a tím je vlastně řečeno docela dost ohledně jeho schopnosti argumentovat ... takováhle diskuze mi nestojí za další účast ...

Nicméně každému s jiným názorem, než je ten můj, přeju dobrý večer tak jako těm, co mají v podobných "záhadách" snahu vidět spíše úsměvný trik a iluzi, než to hned nazývat fyzikálními jevy :)

Btw...viděl jsem levitovat mnoho iluzionistů, na youtube je dostatek videí o tomto "fyzikálním jevu" ;)

+2/−1
10.2.2015 20:41
Foto

K92a82r20e87l 18W82á95g84n95e80r 4947885129407

Na horní příspěvek jsem nereagoval. Na pivě jsme totiž spolu nikdy nebyli, ani si nepamatuji, že bychom spolu chodili do školy. Nicméně já každému, s kým jsem si u piva či u kávy nepotykal, vždy vykám, tedy u toho zůstávám i u Vás. Příspěvek nahoře jsem nesmazal proto, že by měl diskutující jiný názor, ale proto že byl urážlivý vůči mně i adminům iDNESu. Každý, kdo si prohlédne celou tuto diskusi, se může přesvědčit o tom, že je tu spoustu nesouhlasných příspěvků, včetně těch Vašich. Nikdy jsem se slušné, konstruktivní kritice nebránil, naopak jsem ji vždy vítal. Nicméně při všem, i Vám pane Boháčku, dobrou noc.:-)

+1/−1
10.2.2015 21:08

Z87b39y47n92ě43k 79Š81a84f19a85r68č74í18k 5617518785914

Jestli je to pravda, tak se vám omlouvám. Přepíšu to tak, aby to nikoho neuráželo a jsem moc zvědavý, jestli dodržíte, co tu deklarujete.

+2/0
10.2.2015 23:29

H41a45n25a 79P27a75c86u25l84o48v94á 2226546399476

Píšete: "fenomén s tímto názvem nebylo nic tak neskutečně ojedinělého, neuchopitelného". Já si pamatuji, jak jeden z našich nejpopulárnějších vědců před revolucí v tisku prohlásil, že fenomén zvaný kulový blesk vlastně neexistuje. Jestliže však na kulovém blesku není nic "ojedinělého a neuchopitelného", pak zřejmě něco víte o jeho exaktní interpretaci, publikované v některém z recenzovaných vědeckých časopisů. Dejte sem, prosím, odkaz, originál paper si rádo hodně lidí přečte. Děkuji.

+2/−1
11.2.2015 11:57
Foto

K26a11r63e31l 72B53o68h54á63č17e73k 1331287426744

Zkus odpovědět na to, co jsem napsal já, ne na to, co si myslíš nebo přeješ, aby v mém předchozím příspěvku bylo ;)

+1/0
11.2.2015 18:59

H43a42n27a 87P62a53c86u60l70o62v59á 2766586409866

Pásli jsme spolu snad husy?

+2/−1
11.2.2015 20:14

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz