Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Výborný článek a šílené téma. Můžu Vám říct, pane autore, že jste se zasloužil o můj zabitý víkend. V sobotu ráno jsem si ten článek na NP přečetla, a jelikož jsem do komentáře chtěla napsat cosi zaujatého tématem, začla jsem hledat ve svém "archívu". A článků k té nebohé Sýrii mám tolik, že už na nic jiného nezbyl čas. Nejen, že mě děsí islamizace Evropy, ale je mi smutno nad Asadovým osudem. Nejen. Byť se ty dvě země "nemusí" - Sýrie a Izrael, jejich osud je zoufalý..

O čem všem asi snil mladý kluk studující medicinu? Jistě ne o té smečce hadů, kterým jednou bude muset vládnout a "bojovat" nejspíš prohranou válku.. udržet tuto zemi v pohodě.. navíc zřejmě levicově vychovaný.. o tom vlastně nic nevíme, jak myslí, jaké má představy.. 

A Izrael.. ten má aspoň jasného protivníka... v podstatě islám ve všech variantách.. vlastně i ty své fundamentální Izraelity..

Brrr... nechtěla bych mít ani špetičku odpovědnosti za tamní děje..

Ale při čtení těch všech článků mi došlo zjištění, že číst Reuters je naprostá ztráta času, což jsem už dřív tušila, ale teď už to vím jistě. A pak se divíme, že jsou Němci tak "disciplinovaný" národ, když se tam takové médium může udržet při životě.. Často i ve Špíglu to tak vychází. 

Média jsou mé největší zklamání po Sametu..

2 0
možnosti
HP

Německé bezpečnostní složky analyzovaly bezmála sedm set případů radikalizovaných Němců, kteří se dali do služeb teroru. Většina se přidala k Islámskému státu. Jsou to často vzdělaní lidé, kteří studovali na univerzitách. Z pozorovaných 690 případů, se už 234 džihádistů vrátilo zpátky do Německa. Většinou se jedná o muže, ženy tvoří jen 21 procent radikálů. V Německu se už narodili, k teroristům se přidali průměrně kolem 26. roku života, píše web Deutsche Welle.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/nemecti-bojovnici-islamskeho-statu-d66-/zahranicni.aspx?c=A151022_154254_zahranicni_aba

2 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 24,80
  • Průměrná čtenost 2427x
příležitostný publicista