Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na světě je mnohem více neznámého, neobjasněnéhoa tak svým způsobem záhadného, než si lidé myslí. Nerozluštili jsme zatím mnohotajemství makro i mikrokosmu, nemáme potuchy mezi vztahy milionů organismů,nechápeme mnohé z minulosti Země i člověka a podobně. Zaměřit vědeckéúsilí na to, proč se otevřely dveře od ledničky, mi přijde poněkud podivné,protože výsledkem takového "výzkumu" je pouze skutečnost, že nevíme,proč se otevřely." Vědecké týmy" objasní, že nejde o trik s videem,kdo objasní, že v ledničce není mechanismus, který ji otvírá a zavírá?

0 0
možnosti
Foto

Asi jste nečetl pozorně, zde šlo pouze o autentičnost videa. Pokud jde o to objasňování, zkuste si přečíst minulý článek:

http://karelwagner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=521234

Spor je totiž o to, zda se zde jedná o přírodní jev, nebo jen o trik. Pokud jde o přírodní jev, přinese to spoustu nových poznatků, pro které se najde využití ;-)

0 0
možnosti
Foto

Četl jsem pozorně a pozorně jsem shlédl i videa. V komentáři nerozoruji autentičnost videa, jenom smysl takového počínání.

0 0
možnosti
Foto

Zde je právě ten smysl počínání: zda je video autentické, či není. V tom nebyla vědecká obec dosud zajedno. Ověřovací pokus se pak dělá proto, aby se ukázalo, zda lze falzifikaci z ověřovacího pokusu následně v originál videu vystopovat a prokázat. To je běžný postup i v posuzování videa v kriminalistice. Na tom není nic divného, ani neobvyklého. Pracoviště dostalo zakázku, kterou splnilo a vyfakturovalo. To je celý smysl počínání. Hezký večer.

0 0
možnosti
HP

"Zaměřit vědeckéúsilí na to, proč se otevřely dveře od ledničky, mi přijde poněkud podivné":-)

Nic si z toho nedělejte, mi přijde poněkud podivné, když někdo diskutuje pod článkem, který pořádně nepřečetl, nebo mu smysl toho článku zcela uniká;-)

0 0
možnosti
Foto

Článek jsem si přečetl pozorně, možná jste si nepřečetla pozorně můj komentář, nebo jsem ho napsal tak, že není jednoznačně pochopitelný.

1 0
možnosti
Foto

Popravdě řečeno, příspěvek pana Turnera není ani tak o smyslu článku, jako o smyslu výzkumu. Alespoň já to tak chápu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 387
  • Celková karma 24,34
  • Průměrná čtenost 2421x
příležitostný publicista