Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a60n 42H10r79u57z58a 8684848929557

Informaci o tenkých solárních panelech a jejich zabudování do tvaru střešní tašky jsem četl asi před rokem. Jen ta cena šindele byla zhruba dvojnásobná jako klasického panelu. Také se zde letos v rubrice bydlení pochlubil jeden brňan, že šindele instaluje. Trochu jsem nepochopil jednotku kapacity kWh a jednotku výkonu kW. :-P

0/0
4.11.2016 15:46

B39e28d38ř52i71c66h 42D26v46o25ř71á90k 2122598226224

Solární energie je jen doplňková záležitost. Již se pracuje na využití energie nulového bodu a to má význam. Gravitace je stejná a nevyčerpatelná. Země se otáčí a tak slunce svítí jen někdy. A baterie je jen velmi komplikované využívání energie.

0/0
2.11.2016 17:07
Foto

M80i34r46o89s22l14a22v 46M28a31c80e39k 5611565250622

důvěřuj ale prověřuj. nezní to moc věrohodně, možná v nevadské poušti by to mohlo fungovat

0/0
30.10.2016 12:45

J85a77r16o12s47l64a87v 81C84h88u86d72á33č68e40k 7494665446775

Tak se tam i se svym kolotocem odstehujte. :-)

+2/0
30.10.2016 12:46

J44a48r13o43s34l16a90v 34C49h85u13d63á88č98e19k 7154335526205

Zajimavy vyvoj. Diky za clanek.

+1/0
30.10.2016 12:44
Foto

K73a26r45e63l 14W32á27g49n23e58r 4907405719277

Pokud díky dalšímu vývoji nakonec začnou solární šindel sekat v Číně jak Baťa cvičky, můžeme se i u nás dočkat rozumné ceny. ;-)

0/0
30.10.2016 13:30

J78i80r23k82a 44B81r95u56n39n48e95r 4818342969727

Ale musí nám to povolit dalajláma i s Krausem.

0/0
31.10.2016 2:17
Foto

V24l63a16d95i56m69í60r 97Š83ť97a20s16t65n77ý 1751576545403

Trochu mi ve vašem textu chybí sdělení, jakouže plochu bude míst střecha o tomto výkonu. Další věcí, kterou jste pominul je, že aby takovéto získávání energie mělo smysl, musí mít jeho majitel ještě baterii a střídač. Tvrzení o skladování v baterii automobilu, je chiméra. Auťák přes den v naprosté většině případů někde jezdí a na dobíjení má čas pouze v noci. Ne, že bych takovému způsobu nefandil, mít na to peníze, určitě bych doma experimentoval, ale současní podnikatelé na trhu OZE nabízejí pouze dílčí řešení, starosti se stabilizací veřejné sítě a náklady na zdroje a systémové opatření nechávají blahoskoně na státu, potažmo společnostech vyrábějících a distribuujících elektřinu z klasických zdrojů.

+1/0
30.10.2016 10:05

H46a19n27a 94P31a88c69u23l27o85v95á 2676326969296

Asi jste četl jiný článek, já tam například "Tvrzení o skladování v baterii automobilu" nikde nenašla, mluví se o Tesla Powerwall 2.0. Pokud se někdo o nový systém skutečně zajímá, shlédl celou prezentaci Muska, kde je o novince více než ve zde zveřejněném krátkém informativním článku. Pokud se opravdu zajímáte o podrobnosti, nechápu, proč si něco nepřečtete na stránkách společnosti Tesla Motors a společnosti SolarCity ? :-)

+1/0
30.10.2016 10:30
Foto

V76l98a93d83i44m25í56r 28Š82ť38a84s33t75n39ý 1781636895503

To o skladování v bateriích automobilů mám zase z jiných chytrých článků o chytrých sítích, v tomto blogu to skutečně nebylo, jinak platí co jsem napsal, stabilitu dodávek ve veřejných sítích nikdo z těchto vynálezců neřeší. Tesla Motors nebo SolarCity samozřejmě nikdy nebudou psát o mezerách, nedokonalostech nebo nedostatcích, které jejich systém má.

+2/0
30.10.2016 10:36

H50a87n87a 54P28a42c27u35l42o52v74á 2116266749236

Ale ten článek přeci není o nějaké "stabilitě dodávek ve veřejných sítích", i když zde zřejmě máte namysli odprodej v domě nevyužité elektřiny některému z obchodníků s elektřinou, jako když si např. necháte vyhovit na střeše svého domku malou solární elektrárnu na klíč od firmy Česká solární, kde se soubor většího počtu solárních panelů, střídačů, ostatních konstrukčních a podpůrných prvků nazývá "solární elektrárnou". Solární elektrárny se liší především svým výkonem, jinak se většinou jedná o stejný princip - energie vyrobená dopadem slunce na fotovoltaické panely se přemění ve střídačích na střídavé veličiny a poté je předána do domácí či rozvodné elektrické sítě, u nás o kmitočtu 50 Hz.

Systém v prezentaci Muska primárně slouží k využití získané energie v dané budově, a také k dobíjení elektromobilu. Což je krásně vidět na záběrech garáže s krabicí Tesla Powerwall 2.0 na stěně, vedle které se umístěna i nabíječka.

+2/0
30.10.2016 10:58
Foto

J85i88ř77í 80S72t20r25a89t90i44l 4653458645932

Velmi zajímavé i pro architekty.R^

+3/0
30.10.2016 9:35

M82i47l31a16n 26K80a19l41o31u79s 3600668185813

Dobrá zpráva. Děkuji za naději.:-)

+4/0
30.10.2016 9:13



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.