Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31e80t96r 86B72á47č96a 8575756315985

Zaprve cislo kolem 500 je uplny nic v dnesnim provozu, zadruhy jak je receno v clanku je v tom spousta cizincu a jejich slavny minibusy a v neposledni rade nezapomenme na motorkare, kteri "radi" tuhle statistiku taky casto navysuji.

Jinymi slovy je to zhovadilost co chystaji, nic jinyho.

0/0
13.1.2019 18:42
Foto

K76a24r93e19l 71W54á90g18n92e47r 4417915579337

Policie České republiky – KŘP Středočeského kraje: V pondělí mezi obcemi Korkyně a Čím havaroval dvaatřicetiletý cizinec s vozidlem Opel Astra. Muž nezvládl průjezd pravotočivou zatáčkou a narazil bokem do vzrostlého stromu. Těhotná žena, která seděla na zadním sedadle, utrpěla mnohačetná poranění, kterým na místě podlehla. Její sedmiletý syn byl letecky transportován do pražské nemocnice s vážným zraněním hlavy.

0/0
13.1.2019 16:11

H87a22n17a 14P21a73c82u17l53o33v19á 2676846429466

Současný systém bodového hodnocení byl v ČR zaveden 1. července 2006. Podle zveřejněné statistiky řidiči s cizí statni příslušností v roce 2011 zavinili na území ČR 5 142 nehod, tedy téměř každou čtrnáctou nehodu zaviněnou řidiči motorových vozidel. Při těchto nehodách přišlo o život 44 osob (tj. 8,3% z celkového počtu) a dalších 1 271 jich bylo zraněno (5,9 %). V rámci hlavní skupiny – řidičů motorových vozidel – zavinili v roce 2012 nejvíce těchto nehod slovenšti řidiči (téměř pětina všech nehod cizinců). Téměř za každou sedmou nehodu zaviněnou na pozemních komunikacích ČR cizinci nesli odpovědnost polští řidiči, devítina nehod šla shodně na vrub řidičům z Německa a Ukrajiny.

Jak tomu bylo v roce 2018 se nikde nedozvíme.

+2/0
13.1.2019 16:35

P74a79v83e46l 85V75é87b25r 5459462122231

Já bych soudil, že tady chybí bezprostřední vazba provinění-trest. Pokud totiž následuje bezprostředně po provinění trest s jasnou (psychologickou) vazbou na provinění, je tento trest mnohem účinnější, než jakési předvolání po třech, nebo kolika měsících, kdy už si člověk ani nepamatuje, že kudysi jel. Navíc tento bezprostřední trest může být i mnohem nižší, třeba i pouhé napomenutí, a přesto má na většinu lidí mnohem větší účinek (člověk si uvědomí, že ten blbec je on, a ne úřad), než sebevětší pokuta po půl roce - to už člověk ani nebere jako trest za přestupek, jako zvůli úřadů.

Krátce řečeno: Chce to méně šmírovacích kamer a více policistů v terénu, kteří provinilce okamžitě vytahají za uši.

+1/0
12.1.2019 13:55
Foto

I28v15a67n 39V33e73s97e59l40ý 4916458124487

Zmiňujete cizince kteří zemřeli na našich silnicích a navyšují statistiku co je následně hlavním argumentem pro změnu bodového systému. Ještě jste zmínil chodce - viníky své smrti. Já bych přidal, nebo spíš vynechal ze statistik usmrcených, spolujezdce co nebyli připoutaní. Ti všichni počty mrtvých navyšují, ale žádné body se jich netýkají.

+1/0
12.1.2019 11:27

H91a32n90a 84P50a85c21u53l42o22v62á 2936166809446

V loňském roce 28 procent usmrcených řidičů nebylo připoutáno. V případě jejich spolujezdců to bylo 22 procent.

0/0
16.1.2019 10:18

M72i76c70h11a97l 54S76v48o24b98o45d68a 5348128536381

R^ Jsem rád, že kromě troubů je na silnici člověk, který nedá na vylhané a z prstu vycucané statistiky samozvaných expertů z Besipu, Autoklubu a vedení PČR, kteří když mluví do médií, tak mám pocit, že jsou sami pod vlivem drog a tudíž by přispěli k větší bezpečnosti, kdyby sami zahodili klíče a pohybovali se pěšky.

Jestliže dojde k čelnímu střetu, tak automaticky je veřejně lynčován předjíždějící rychlejší řidič. Co že si to dovoluje nebezpečně předjíždět? Že mu předjížděný řidič svojí nepozorností prodlužuje dobu a vzdálenost předjetí už není tolik zajímavá informace.

To samé rozestupy mezi auty. Můžete jet plynulou 50 ve městě, třeba i na tempomat ale jestli je před vámi vemeno, které jede neustále stylem brzda- plyn i v místech,kde to není nutné, tak se k vám logicky přiblíží. Ale viník jste přece vy.

A takových souvislostí, které pak ovlivňují statistiky jsou mraky.

+5/0
12.1.2019 9:24

V77o45k54o63u83n 13V73l58a34d57i79m16i52r 8732338519388

Ppkud takto jezdite v CR, nepokousejte se o to prosim v Nemecku. Hodne usetrite.

0/0
12.1.2019 11:03

M35i82c68h90a47l 57S70v52o17b91o48d81a 5608198106141

Já bych klidně zavedl německý systém, po kterém někteří řidiči volají. Tam když svojí jízdou vytvoříte kolonu a nebudete mít technický problém, tak dostanete také pokutu. Takže kromě pirátů by ze silnic zmizeli i kloboučkáři.

+1/0
12.1.2019 12:54

V44o26k49o52u96n 40V97l27a46d52i27m48i34r 8742908579168

?Kdo vam to vypravel prosim?

0/0
12.1.2019 14:00

M42i51c43h62a90l 30S74v12o55b91o64d91a 5968248576751

Německý zákon o bezpečné uličce. Akorát mi to nevyprávěl. A také zkušenost akorát ne moje.

Jde o to, že nebojují pouze proti špatně se řadícím řidičům v kolonách, kteří brání průjezdu IZS, ale i proti samotnému tvoření kolon v místech, kde vůbec ke koloně docházet nemusí. Jestliže někdo jede pomalu, ať si jede. Má na to právo. Ale musí umožnit bezpečné předjetí ostatním řidičům. Také je rozdíl v koloně, kde se zúžují pruhy, nebo je dopravní nehoda, dopravní uzavírka a kolona na pěkné přehledné silnici (ne dálnici), kde kolonista jede u středové čáry. To pak na té kameře je jako pěst na oko.

0/0
12.1.2019 19:40

V70o35k33o80u54n 97V37l65a32d47i30m18i46r 8762268449428

Aco to ma spolecneho s tim, co jste napsal?

Slysel jste nekdy neco o StVO?

Povidejte prosim.

0/0
12.1.2019 21:29

M49i19c75h46a22l 24S51v47o95b15o75d16a 5298318946511

No tak, vzhledem k faktu, že to co jsem napsal je zakotveno už v § 2 StVO, tak celkem dost. Můžete si to tam najít, nebo rejpat dál. Očividně toho víc nedokážete.

Ostavec dva. Es ist möglichst weit rechts zu fahren.

Já vás nenutím věřit a máte zde možnost mi to vše vyvrátit. Měl jste ji už v předchozích příspěvcích. Ona ta bezpečná ulička je platná jak na dálnici, tak i na silnici a nejen když projíždí sanitka. Ale jak jsem psal nenutím vás k víře. Jezděte uprostřed a třeba za sebou držte hodně aut. Iniciativě se meze nekladou. Akorát bych se bezdůvodným tvořením kolon moc nechlubil.

0/0
13.1.2019 15:21
Foto

J76a97r51o20s12l18a14v 84H20a24l70u21z37a 2346384579328

Takové označené vozidlo, když už se jednou za sto let ukáže na dálnici, dokáže zklidnit provoz brutálním způsobem. Když si vzpomenu na Itálii, kde po bouřce popadaly stromy, u každého byla policejní hlídka, která řídila provoz až do doby, než ten strom někdo odstranil - na dvaceti kilometrech cca 10 policejních aut a to bylo těsně po bouřce :-/.

+1/0
12.1.2019 9:23

B52o87h48u20m62i56l 83M85i83c48h32a31l 3465104525771

Ano, přesně ten závěrečný odstavec je to podstatné - označená policejní auta v provozu. Přítomnost policistů v terénu (ve městě i pěších hlídek).

Drakonické tresty mají omezenou účinnost, mnohem lepší je vyšší pravděpodobnost okamžitého postihu.

+5/0
12.1.2019 9:12

BLOGER 2018

BR17

Finále je tu! Hlasujte pro svého favorita a vyhrajte.

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz