Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F93i21l85i59p 81T59y47k25a12l

28. 10. 2019 12:11

Mohu se jen připojit k ostatním čtenářům, kteří positivně hodnotili Váš článek. Skvělý, fundovaný a informativní přehled turecké rozpínavosti, osmánské arogance, agresivitě a prolhanosti dočasné turecké vlády. NATO by si mělo dobře zvážit, zda je Turecko ještě spolehlivým spojencem NATO nebo spíše zrádcem. Pro Evropu znamená Erdogan každopádně velké riziko a nebezpečný element v bezprostřední bízkosti. Jeho hrozby, že pošle do Evropy 3,5 Mil. syrských emigrantů je třeba brát vážně. Jeho apelování na solidaritu NATO-států při invazi do Syrie a genocidě Kurdů je do nebe volající drzost a neomalenost. Jak dlouho si to nechá civilizovaný svět ještě líbit?

0 0
možnosti

Hluboce smekám, naprosto precizní shrnutí nedávné situace.

Některé věci se opravdu nezapomínají, na Kobani si ohledně turků vždy vzpomenu na jejich tankové divize které byli rozmístěny na protějším kopci a když tam kurdové krváceli nejvíc, tak nejen že nepomohli ale ještě si tam v klidu popíjeli čaj. Mosul je pro mě zase zvláštní tím, že díky iráckým programům jsem měl možnost vidět denodenně živé přenosy díky odvážným novinářům, kteří riskovali životy poněvadž postupovali hned za iráckými jednotkami.

Superkarma. R^

5 0
možnosti

Děkuji Vám za shrnutí a připomenutí toho, co bylo. Když Turci zaútočili, tak jsem si říkal, že by bylo fajn si to připomenout. Děkuji.

Napadá mě: "Když Turci obsadili Severní Kypr, tak jsem mlčeli. Když obsadili Afrín, tak jsme mlčeli. Když obsazují zbytek Rojavy, tak také mlčíme...." Tohle není konec, to je začátek.

Před časem jsem v Armádních novinách četl článek pojednávající o bezpečnostních rizicích pro náš region. Jako jedna z hrozeb článek zmiňoval riziko expanze Turecka na Balkán. Bohužel teď nemohu ten článek / tu studii najít.

7 0
možnosti

J84a27k57u43b 47H69o95z94a

14. 10. 2019 8:50

Expanzi Turecka na Balkán mám v knize, která by měla vyjít do konce roku. A to jsem si myslel, že píšu sci-fi . :-/

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za objasnění velmi složité situace v dané oblasti. Což neznamená, že jsem všechno pochopil.

2 0
možnosti

Dovolím si sem dát odkaz na článek

Kdo jsou džihádisté, bojující po boku Turecka v Sýrii?

https://cs.gatestoneinstitute.org/12312/turecko-syrie-dzihadiste Článek vyšel loni, když Turecko obsazovalo Afrín. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

No, motat se mezi věčné spory mohamedánů, je jako motat se do rvačky v hospodě někde v Chánově.

0 0
možnosti

F98i22l86i53p 95T71y25k59a27l

28. 10. 2019 11:37

Pane Flasák, kdybyste nenapsal tuto stupidní glosu, mohli Vás čtenáři blogu považovat za inteligentního člověka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 24,80
  • Průměrná čtenost 2427x
příležitostný publicista