Děkujeme za pochopení.
J48i88ř12í 85S75t77r35ž97í16n25e65k
Je asi problém v tom, že v čele EU stojí genderová aktivistka Leyenová, elektromobilitu propaguje technický laik, absolvent bůhvíjaké humanitní fakulty Timermmans a do pseudozelené elektromobility se nainvestovalo tolik peněz, že již nikdo z politiků otevřeně nepřizná všechny negativní důsledky, které bohužel převyšují ty pozitivní.
EU dále zaslepeně tlačí na pilu a nenechává žádný prostor pro přirozený technický vývoj, který jediný může vybrat optimální směr k ekologičtější dopravě.
Komplexní analýza zpracovaná v Německu (značně zeleném) a publikovaná v pořadu Auto Moto Sport otevřeně přiznala následují parametry.
Průměrně velký elektromobil vyráběný na současné technologické úrovni při sledování celého toku výroby (od těžby surovin až po provoz) začne produkovat méně emisí CO2 než klasický automobil až po ujetí cca 120 000 km.
Po 8-10 letech provozu však současné baterie ztrácí kapacitu a provoz elektromobilu v zimním období se stává problematickým.
H78a20n37a 31P16a23c10u35l17o80v97á
O tom, že auto na baterky není moc dobré řešení do zimního provozu, o tom se mluví už delší dobu. Ale jak se v poslední době ukazuje, oni mají i strach z toho, že jim bude na delší cestě pršet....
P44a34v95e52l 13D40v54o63ř32á20k
Jste si jistý tím, že syntetický benzín bude naprosto stejný, jako třeba E95? A bude stát stejně? A že při jeho spalování nebudou vznikat jiné složky, než CO2 a H2O? Např. ani trošku CO, který je dost zdraví škodlivý? A kvůli němuž se musejí používat katalyzátory?
Co se týče baterií, tak tam ještě zdaleka není vývoj u konce, viz např. velmi bezpeční články LTO (lithium - titan). Článek s uhlíkovými vlákny sestrojil i jeden náš badatel, ale - nic. A grafenové články vypadají slibně - uvidíme.
V69o88k73o80u71n 91V11l34a38d20i90m34i77r
Synteticky benzin se vyrabel uz za valky v litvinove. A tu fabriku nam pak venoval J.V. Stalin protoze ji povazoval za valecnou korist a chtel ukazat ceskoslovenskemu lidu svou milou tvar.